Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.

duizel
19-03-2025 om 11:10
och jee wat heftig allemaal. Fijn voor dochter dat ze zich serieus genomen voelt maar wat heftig voor jullie.
En heel de situatie dat ze naar niet begrepen wordt en er niet gezien wordt wat ze nodig heeft, ook door haar mentor niet is niet te bevatten

Layka.12
19-03-2025 om 12:31
Er word jullie niets bespaard, lieve Ciska.
Wat hard en heftig voor jullie om dit mee te maken.
Ik wens jullie heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.
Dikke knuffel, liefs.
♥️

MamaE
19-03-2025 om 12:33
Wat verdrietig Ciska, vooral dat haar begeleiders haar na al die tijd nog steeds niet begrijpen en zien wat ze nodig heeft.
Ook de intake lijkt me heftig. Het besef dat ze er misschien over een paar jaar niet meer is. Dikke knuffel, ik voel met je mee.

DeOnbekende
19-03-2025 om 21:59
Ook van mij een
Wat fijn voor je dochter dat ze zo serieus genomen werd. En wat verschrikkelijk rauw voor jullie.