Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Dochter van bijna 14 doet waar ze zin in heeft en scheldt mij iedere dag uit

Madski schreef op 16-01-2025 om 10:57:

@ Wilma; hoe gaat het nu met je dochter? Is het contact nu al wat verbeterd?

Ja, er is oppervlakkig contact. Dat is beter dan niets. Ik denk dat het met haar zelf ook wel redelijk gaat, al heb ik alleen oppervlakkige informatie. Ze werkt en gaat ook naar een speciale school en lijkt het naar haar zin te hebben. Of het echt zo goed gaat als ze voordoet, weet ik niet. Geen idee wat er in haar omgaat. Helaas krijg ik ook nooit de indruk dat ze behoefte heeft aan meer contact met ons. Ik moet het er mee doen.
Als ik jullie berichten lees, komen alle herinneringen weer boven aan de laatste moeilijke tijd dat ze nog thuis woonde. Mijn grote warboel aan emoties. De schok, de bezorgdheid, de verbijstering, en ook het verdriet en gemis en de wens om het allemaal in één klap op te lossen. 
Gelukkig is er meer rust gekomen sinds ze weg is, al blijft het heel gevoelig liggen.
Ik vind het heel naar om te lezen dat jullie er nu middenin zitten. Ik wens jullie heel veel kracht toe om dit aan te kunnen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.