Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

film meiden 12/13 jaar

Dochter geeft een slaapfeest voor haar nieuwe vriendinnetjes van de middelbare school. eerst gourmetten, daarna met z'n allen boven op haar slaapkamer een leuke film kijken en keten.

het zijn veel meiden die nog niet in de make-up/vriendjes fase zitten, er net tegen aan zeg maar. de film mag dus niet kinderachtig zijn maar zo'n echte zwijmelfilm is nog wat te veel. wat is een leuke/grappige film voor meiden van die leeftijd, hebben jullie tips?

Tine Winkel

Tine Winkel

24-01-2014 om 14:37

verschrikkelijke ikke2 en intouchables

die kreeg mijn dochter voor haar 13e verjaardag van haar vriendinnen en die hebben ze gelijk dezelfde avond met zn allen zitten kijken. Vonden ze fantastisch.

Andere film die ze recent bekeken heeft met een vriendin is Intouchables.
Beide films voldoen volgens mij wel aan jouw wensen (niet kinderachtig, niet zwijmel etc.). Succes met de keus, ben (voor mijn dochter) benieuwd welke andere suggesties er nog komen.

Comedy

Legally Blonde

Wikepedia:
Legally Blonde gaat over een rijk meisje, Elle Woods (Reese Witherspoon), dat houdt van winkelen in Beverly Hills, creditcards en snelle sportwagens. Ze houdt tevens van roze kleding en heeft ook een trendy chihuahua genaamd Bruiser. Ondanks haar "beperkte intelligentie" (een stereotiep kenmerk van het blonde, rijke meisje) gaat zij naar de Harvard Law School, want haar vriend heeft haar gedumpt omdat hij een slim meisje wil.

Cecile

Cecile

26-01-2014 om 09:35

The Proposal

Met Jennifer Aniston.

Helemaal op het eind vinden zij, de baas, en hij, haar ondergeschikte die van haar moet doen of ze een relatie hebben, wel elkaar, maar volgens dochter is hij vooral leuk en niet zwijmelig.

Molleke

Molleke

26-01-2014 om 10:33

Carry slee

Een carry Slee film?

Rafelkap

Rafelkap

26-01-2014 om 12:06

E.T.

E.T.

gruffalo

gruffalo

26-01-2014 om 12:41 Topicstarter

dank

dank voor jullie suggesties!
Verchrikkelijke ikke2 en intouchable hebben ze al gezien. Legally blonde, the proposal, film van carry slee is een leuk idee, ga ik voorstellen!

ET vond ik vroeger leuk, maar zou die nu nog leuk zijn?? Annie kent ze wel, die vindt ze wel leuk...eens even kijken...

Cecile

Cecile

26-01-2014 om 12:45

Sandra Bullock

En volgens mij zijn alle films van Sandra Bullock altijd leuk. Zij speelt volgens mij (wat ik me kan herinneren) altijd grappige rollen, en als er dus al een soort van romantiek in voorkomt, dan wordt het nooit heel zwijmelig. Ik vind ze zelf tenminste altijd wel leuk .

Mijn dochter noemde overigens als eerst ook Legally Blonde.

mid

mid

26-01-2014 om 16:14

Miss conginiality (ik zal het vast verkeerd schrijven) met Sandra Bullock is erg leuk. Beauty and the briefcase met hillary duff ook erg vrolijk en leuk en ook romantisch maar op een grappige manier.

mid

mid

26-01-2014 om 16:33

Zookeeper
Bad teacher
Ella cinderella. Zwijmel op kindniveau
Muziekfilm rock of ages ook erg leuk maar daar moet je echt van houden

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.