Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-07-2023 om 12:07
hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en maak mij erge zorgen.
Afgelopen donderdag kwam hij thuis uit school met buikpijn en misselijkheidsklachen. Die ochtend erop wou hij gewoon naar school maar smiddags na school gaf hij dezelfde klachten aan plus, hij had overal puntbloedingen. los van elkaar maar ook grote groeperingen. Benen, armen, voeten, rug, buik, handen. Ook had hij koorts. Savonds hebben we de huisartsenpost gebeld en die gaven aan(. Door middel van beeld bel onderzoek) dat het niet acuut was maar dat het lijkt op Petechiën. Dit zou een virus kunnen zijn en dus was het advies uitzieken en wanneer het maandag niet over was de huisarts bellen. De rest van het weekend ging het op zich goed. Maar de klachten zijn niet over. Vanmorgen om 09:15 konden we terecht bij de huisarts. Zijn bloeddruk was 134/80 ( te hoog voor zijn leeftijd zei zij) op beide armen kreeg hij van de bloeddrukmeters weer nieuwe puntbloedingen. Ze wou zijn urine testen op bloed en dit was +1
Ze zou overleggen met de kinderarts maar dit lukte niet direct en dus zijn we naar huis gestuurd. Ze belt ons vandaag terug. Ze gaf aan dat er iniedergeval iets zit wat er niet hoort.
wie herkent dit? Maak me zo een zorgen.
19-07-2023 om 21:57
Grietje2 schreef op 19-07-2023 om 20:50:
Hoop toch nog voor een update
Ja dit soort topics blijven toch in je hoofd spoken...hoop dat alles goed is maar ik maak mij wel zorgen
03-08-2023 om 09:01
Blijf toch af en toe kijken of er al een update is.
TO, ik hoop dat alles bij jullie goed gaat!
03-08-2023 om 15:23
ik denk hier ook nog vaak aan en hoop zo dat het inmiddels goed gaat
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.