Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Georgy

Georgy

02-04-2022 om 07:38

Wassen schaamstreek meisje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Georgy, ga even naar een goede drogist met de vraag over welke crème. Alles is hier al meerdere keren beantwoord, inclusief de tip over katoenen ondergoed. Nu begin je weer een andere vraag te stellen om het draadje aan de gang te houden. 
Wel of niet een pyamabroek dragen en of het bed dan vaker verschoont moet worden. Hou eens op, het gaat nergens over. Wat maak je van niets een groot onderwerp. 
Normaliter kan ik erg goed negeren, maar je draaft echt door. Ik word er langzamerhand onpasselijk van. Dat ligt ook aan de manier waarop je schrijft en hoe je je vragen stelt en alleen reageert op wat in je straatje past. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-04-2022 om 23:19

Ik snap je wel, wil40, denk ik. Dit onderwerp is lastig en trekt al snel een publiek dat je niet moet willen bedienen. En blijven doorgaan terwijl alles wel gezegd is, drijft het onderwerp eveneens in een rare hoek.

wil40 schreef op 17-04-2022 om 23:12:

Georgy, ga even naar een goede drogist met de vraag over welke crème. Alles is hier al meerdere keren beantwoord, inclusief de tip over katoenen ondergoed. Nu begin je weer een andere vraag te stellen om het draadje aan de gang te houden.
Wel of niet een pyamabroek dragen en of het bed dan vaker verschoont moet worden. Hou eens op, het gaat nergens over. Wat maak je van niets een groot onderwerp.
Normaliter kan ik erg goed negeren, maar je draaft echt door. Ik word er langzamerhand onpasselijk van. Dat ligt ook aan de manier waarop je schrijft en hoe je je vragen stelt en alleen reageert op wat in je straatje past.

Eens. Ik krijg er ook een naar gevoel bij zo langzamerhand. Alles is echt wel gezegd nu. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

17-04-2022 om 23:34

Inderdaad is alles wel nu gezegd. Het is een gevoelig onderwerp. Benader dat ook zo. Door maar door te blijven gaan lijkt dat er niet (meer) op. Ik sluit de discussie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.