Caroline80
06-04-2022 om 13:28
tv kijken kinderfeestje
Morgen viert mijn zoon zijn kinderfeestje. Hij wordt 10. De weersvoorspellingen zijn niet zo best. De hoofdactiviteit is gewoon binnen in huis. Maar ik verwacht dat er nog een uurtje over is tussen de activiteit en het eten. Normaal zou ik ze naar buiten gestuurd hebben, maar dat is nu niet echt een optie. Ik kan ze een uurtje voor de tv zetten. Voor een film is dat te kort. Wie heeft een suggestie voor iets anders op tv? Het gaat om een groep van 6 jongens en twee meisjes.
Caroline80
06-04-2022 om 17:57
Ik denk dat we toch maar een film opzetten en dan gaan ze maar frietjes voor de tv eten.
Decembermamma
06-04-2022 om 18:36
joh mijn zoon had toen hij 8 werd een kinderfeestje van 10-13, was incl speurtocht film kijken en pizza eten. Om 13:00 de ouder geappt dat als het uitkwam ze de kinderen nog wel even bij ons konden laten. Uiteindelijk ging de laatste 16:30 naar huis, ze waren zo heerlijk aan het spelen.
absor
07-04-2022 om 08:41
Verstoppertje door hele huis
Proeverijtje (allemaal blinddoek omstebeurt een naar de keuken en iets zoeken om de anderen te laten proeven wat het is. ) vinden ze erg leuk
Stopdans
Moordenaartje
Levend schilderij
genoeg te doen hoor en film is ook prima. Buurman en buurman staat op netflix
Leslie_Knope
07-04-2022 om 08:57
Je hebt op Youtube ook tekenchallenges. Dat doen ze hier wel eens. Krijgen ze de opdracht om binnen een paar minuten iets te tekenen. Is altijd een groot succes wanneer er iemand te spelen is.
Kerstin75
08-04-2022 om 16:14
Te laat voor advies maar jeetje kun je echt geen spelletje bedenken (of zelfs meerdere) waar ze zich mee kunnen vermaken? Er is zoveel te doen. Echt jammer hoor een uur tv kijken.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.