Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Lotgenoten gezocht voor als je kind(eren) misbruikt is/zijn

Wat 'fijn' om een update te lezen, Makaya. Hier was de EMDR ook echt een succes. Ik had vantevoren geen idee hoe goed dat kon werken! 

Ik vind het eigenlijk ook wel begrijpelijk dat je moeder zo reageerde. Voor haar is dit ook moeilijk. Goed dat ze er zelf over begon, nu heb je in elk geval het een en ander recht kunnen zetten. 

Sterkte! 

Mijn leven zou nooit meer hetzelfde zijn .mijn dochter is hetzelfde overkomen . Door haar vader nou ja vader die naam de zieke geest is geworden .we hebben meteen aangifte gedaan moeste ook nog wachten op bedenktijd  heftig wat was dat heftig en idd studio verhoor pychologen Emdr zoals voor me dochter en voor mij. Het is nu een aantal jaren geleden 4 jaar terug .ik zat in een rollercoaster . Wat een verdriet. En nog er gaat geen dag voorbij zonder pijn. Ben zo ontzettend trot op me.dochter ze is nu  bijna 15 jaar  en ze is een vechter .de zaak is geseponeerd . Hij heeft ontkent die man is zo ziek een narcist,  jaren later heeft hij ons nog ten laste gevallen op zijn manier lang verhaal. Me dochter  meteen weer in therapie .ik kan ook niet meer werken heb die energie gewoon niet meer .wou dat we nog een weg in konden ben wel in hoger beroep gegaan .
Hoop dat er ooit nog een weg is om die zaak te openen we willen gerechtigheid. Me dochter geeft dat aan mama dat kan ik verder met me leven 14 jaar nog maar .ik heb veel.therapie gehad emdr alles .maar het doet zoveel.pijn.soms vraag ik me ook af hoe gaan jullie hiermee om . Liefs mij.Linn. 

Goed om een update te lezen. Het blijft heftig maar het is goed dat jullie verder kunnen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.