Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Geen reactie kinderfeestje


Pief schreef op 01-11-2022 om 21:22:

[..]

Dan ga je niet shoppen, maar krijg je een appje op je telefoon en voordat je het weet zit je te forummen en vergeet je de tijd. Wij lossen het nu zo op: de nacht van tevoren slapen we dichtbij Schiphol. Dan hebben we in ieder geval allemaal op tijd alles ingepakt en zo. Hoeven we alleen nog op tijd uit het hotel te vertrekken, maar dat is makkelijker als je niet nog thuis honderd dingen op het laatste moment moet doen. (Jij zou de hond toch wegbrengen?). Dat helpt.

En op het vliegveld doen we eerst alles dat moet en gaan we meteen bij de gate zitten want dan zien we het boarden voor onze neus. Dan gaan we pas lezen of gaat 1 persoon wat te eten halen of zo.

En ik kwam vroeger elke dag te laat op school. Eén van mijn kinderen ook. Hopeloos is dat. Ik kan een belangrijke afspraak hebben, sollicitatie of zo, en dan nog te laat vertrekken en de hele weg zitten te stressen. Natuurlijk gebeurt dat niet altijd maar wel vaak.

Nou prima je hebt een workaround gevonden. Dat had je al na 1x kunnen bedenken maar goed zo werkt dat dus. Wij mensen die wel altijd op tijd zijn hebben zo ook onze manieren gevonden omdat wij de tijd van een ander wel respecteren. Het is echt niet zo dat het ons komt aanwaaien (ja na verloof van tijd wel natuurlijk) en ik snap ook heus wel dat niet iedereen het kan maar daar zijn wekkers voor of de manier die jij hebt bedacht op het vliegveld.

Bijtje82 schreef op 02-11-2022 om 18:39:

Ik had eens een datumprikker laten invullen door vrienden. Er was één datum dat iedereen kon. Dus ik had die datum in de groepsapp doorgeven en gevraagd waar we zouden eten.
Eerste reactie 3 dagen voor de datum toenbik vroegvwaar we gingeneten: huh wie wat waar? Ik weet van niks. Daarna nog wat semi lollige opmerkingen.
Uiteindelijk gevraagd wie er nog mee ging. Nul reactie..
Ja volgende keer moet je hem in de datumprikker bevestigen, dan krijgen we een mail. Maak maar een nieuwe. Nou niet dus, was er direct klaar mee. Heb geen van hen nog gesproken sindsdien.

Dat is wel hoe het werkt bij datumprikker,  anders kun je het net zo goed niet doen natuurlijk.

Bijtje82

Bijtje82

02-11-2022 om 19:38

Miepjecody schreef op 02-11-2022 om 19:28:

[..]

Dat is wel hoe het werkt bij datumprikker, anders kun je het net zo goed niet doen natuurlijk.

De datum is meerdere malen besproken in de groepsapp. Ik vind het niet ook nog eens bevestigen via DP geen reden om dan de datum niet vrij te houden en vervolgens diet alsof je van niks week. Die app is heel rustig, dus niets alsof er daarna nog 20 berichten overheen zijn gekomen. 

Toevallig deze week een rondje ouders gedaan om een datum af te stemmen en de vraag of de kids kunnen. Allemaal binnen een halve dag reactie, meesten zelfs eerder. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.