Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Zwembad in Gelderland of Utrecht

Ik wil van de week met mijn dreumes naar een zwembad. We gaan regelmatig zwemmen maar vaak naar hetzelfde zwembad. Heeft iemand tips voor een leuk zwembad in de provincie Gelderland of Utrecht? Ik zoek vooral iets met een wat groter gedeelte voor peuters.

In Apeldoorn heb je het Boschbad. Groot terrein met zowel een peuterbad en een groter recreatiebad.

Bosbad Putten? Let op: je moet van tevoren reserveren, geen kaarten aan de kassa!

Openluchtzwembad Byvoorde in Wehl. Tsjor

Openluchtzwembad De Vrije Slag in Bennekom (maar dat ken je misschien al). 

Kikkerfort in Breukelen

Jesse_1 schreef op 06-08-2024 om 16:39:

Bosbad Putten? Let op: je moet van tevoren reserveren, geen kaarten aan de kassa!

Ja die is erg leuk! Daar waren wij laatst met een weekendje weg geweest. Meiden vonden het geweldig!

maarsseveense plassen. Echt van alles te doen, inclusief peuterzwembadje en (water)speeltuin(en), zand, gras en schaduw
https://www.recreatieschapstichtsegroenlanden.nl/recreatiegebieden/strandbad/default.aspx

Voor binnen wilde ik zeggen Merwestein in nieuwegein maar dat deel is de komende jaren dicht......

Bosbad de Vuursche in Baarn, bij Lage Vuursche. Heeft een apart gedeelte met twee baden voor peuters en kleuters. 

Madamecannibale

Madamecannibale

07-08-2024 om 07:05 Topicstarter

Wat een leuke tips en eigenlijk allemaal zwembaden die ik nog niet kende, of in ieder geval nooit ben geweest.

Madamecannibale

Madamecannibale

07-08-2024 om 07:06 Topicstarter

-Nienke- schreef op 06-08-2024 om 18:15:

Openluchtzwembad De Vrije Slag in Bennekom (maar dat ken je misschien al).

Haha die kende ik inderdaad wel, maar ik ben benieuwd hoe jij dat weet 

Of bezoek aan zwembad van een bekend bungalowpark; die zijn ook geopend voor niet- recreanten. Mensen betalen dan een dag ticket.

Madamecannibale schreef op 07-08-2024 om 07:06:

[..]

Haha die kende ik inderdaad wel, maar ik ben benieuwd hoe jij dat weet

Ik had uit een eerder topic (volgens mij niet eens hier, maar op Viva) onthouden dat we onze woonplaats (bijna) delen (Sorry, gek geheugen voor nutteloze feitjes…)

Madamecannibale

Madamecannibale

07-08-2024 om 19:52 Topicstarter

-Nienke- schreef op 07-08-2024 om 10:20:

[..]

Ik had uit een eerder topic (volgens mij niet eens hier, maar op Viva) onthouden dat we onze woonplaats (bijna) delen (Sorry, gek geheugen voor nutteloze feitjes…)

Dat heb je dan goed onthouden  Ik herinner mij ook een soortgelijk topic en dat er heel veel mensen uit deze regio komen.

Her boschbad in Apeldoorn wilde ik ook tippen. Is al getipt dus nu laat ik alleen een reactie achter zodat ik dit topic makkelijk weer kan vinden voor mezelf 😃

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.