Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Uitstapje met dreumes op regenachtige dag


TjunyS schreef op 12-07-2024 om 21:16:

een keer heerlijk samen naar buiten en in alle plassen stampen tot je geen droge draad meer aan je lijf hebt. Zoooo koud is t niet en dan thuis een pyjama of joggingpak aan en wat lekker warms drinken terwijl de wasmachine draait met jullie natte kloffie. Wedden dat jullie allebei glunderen en gloeien

Dat deden/doen wij regelmatig met onze kleinkinderen  . Mijn dochter geeft standaard regenlaarzen mee op zulke natte dagen.

masatu

masatu

13-07-2024 om 09:58 Topicstarter

TjunyS schreef op 12-07-2024 om 21:16:

een keer heerlijk samen naar buiten en in alle plassen stampen tot je geen droge draad meer aan je lijf hebt. Zoooo koud is t niet en dan thuis een pyjama of joggingpak aan en wat lekker warms drinken terwijl de wasmachine draait met jullie natte kloffie. Wedden dat jullie allebei glunderen en gloeien

Lijkt mij heerlijk! Alleen nog even wachten tot zoontje daadwerkelijk kan staan & lopen. Kruipend/tijgerend door de plassen (met buitenspeelpak aan maar natuurlijkwel blote handjes) vond hij geen succes

Komt-ie vast wel overheen, ik herinner me mijn dochter toen ze als pukkie voor het eerst in de zandbak werd gezet, en haar handje neerzette en daarna verschrikt optilde en geschrokken "vies!" zei.

Op YouTube staan leuke filmpjes over parcours uitzetten thuis met kleine hindernissen, hinkelen en dat soort dingen. Misschien is hij daar nog te klein voor, ik ben al even uit de kleine kinderen, maar dan onthou je het misschien voor over een jaar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.