Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Moeilijk melk ( kunstvoeding) drinken

goededag moeder..
Ik wil graag vragen
Van mij baby is 3 maanden
Moelijker nu met melk drinken
Was ging goed
En nu al paar dagen moeilijk 🥲🥲


Wat vervelend! Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Het is met deze warmte heel belangrijk dat je baby goed drinkt. Maar dat hoeft niet per se melk te zijn, vocht is het belangrijkst. Heb je al (afgekoeld gekookt) water geprobeerd? Je kunt ook proberen om de melk met een lepel te voeren. 

Misschien heeft je baby last van de warmte. Probeer hem of haar zo koel mogelijk te houden. Alleen een luier aan, eventueel een rompertje, maar meer niet. In bed geen dekens of lakens, dat is nu niet nodig. Af en toe afkoelen met een nat washandje op het hoofdje. Een lauw badje.

Als je je echt zorgen maakt kun je het consultatiebureau bellen, en zelfs de huisarts. Met deze warmte raakt je kindje snel uitgedroogd. Dus niet te lang wachten met bellen.

Met deze hitte kun je misschien ook een medicijnspuitje bij de apotheek halen en daarmee melk/water in het  mondje spuiten. Sterkte, het lijkt me stressvol!

Ik zou de huisarts bellen. Mischien is er iets aan de hand.

Haniyahargubi92

Haniyahargubi92

12-08-2024 om 14:23 Topicstarter

Jonagold schreef op 12-08-2024 om 14:19:

Wat vervelend! Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Het is met deze warmte heel belangrijk dat je baby goed drinkt. Maar dat hoeft niet per se melk te zijn, vocht is het belangrijkst. Heb je al (afgekoeld gekookt) water geprobeerd? Je kunt ook proberen om de melk met een lepel te voeren.

Misschien heeft je baby last van de warmte. Probeer hem of haar zo koel mogelijk te houden. Alleen een luier aan, eventueel een rompertje, maar meer niet. In bed geen dekens of lakens, dat is nu niet nodig. Af en toe afkoelen met een nat washandje op het hoofdje. Een lauw badje.

Als je je echt zorgen maakt kun je het consultatiebureau bellen, en zelfs de huisarts. Met deze warmte raakt je kindje snel uitgedroogd. Dus niet te lang wachten met bellen.

Ik heb nu met romper gedaan..

Maar voel ik of dat is dood de omega van ^ mini drops ^ Dha 3 maanden tot 5 jaar geslikken

Ik geef gewoon paar dagen en daarna niet meer..

Haniyahargubi92

Haniyahargubi92

12-08-2024 om 14:24 Topicstarter

alhambra schreef op 12-08-2024 om 14:21:

Met deze hitte kun je misschien ook een medicijnspuitje bij de apotheek halen en daarmee melk/water in het mondje spuiten. Sterkte, het lijkt me stressvol!

Ik heb nu met romper gedaan..

Maar voel ik of dat is dood de omega van ^ mini drops ^ Dha 3 maanden tot 5 jaar geslikken

Ik geef gewoon paar dagen en daarna niet meer..

Haniyahargubi92

Haniyahargubi92

12-08-2024 om 14:25 Topicstarter

Bellebelle schreef op 12-08-2024 om 14:23:

Ik zou de huisarts bellen. Mischien is er iets aan de hand.

Dat nogniet 

Haniyahargubi92 schreef op 12-08-2024 om 14:23:

[..]

Ik heb nu met romper gedaan..

Maar voel ik of dat is dood de omega van ^ mini drops ^ Dha 3 maanden tot 5 jaar geslikken

Ik geef gewoon paar dagen en daarna niet meer..

Ik snap eerlijk gezegd niet wat je bedoelt met dit stukje. Ik denk dat je omega 3 bent gaan geven, en of dat kwaad kan. Dat weet ik niet. Dat zou je de huisarts moeten vragen. Waarom zou je dat een kind moeten geven? Of is het op advies van de huisarts?

Haniyahargubi92

Haniyahargubi92

12-08-2024 om 14:31 Topicstarter

Dat is gewoon zelf advies.. ik heb bij website gezien 
Ja.. dat is mag drinken zeggen ze vanaf 3 maanden dus geef ik paardagen na 3 maanden
Wel beetje moeilijk met melk want de handen altijd binnen zijn

Stop met die druppels. Grote kans dat de smaak van de melk anders is hierdoor.

Met deze hitte moet je baby veel drinken. Dat is de basis.

En geen water geven hoor, dat is voor een baby van 3 maanden echt niet nodig, alleen melk.  Wanneer je water geeft dan komt dat in plaats van melk, en in water zitten geen voedingsstoffen.  Als je kindje niet wil drinken zou ik ook snel naar de ha gaan. 

Haniyahargubi92

Haniyahargubi92

12-08-2024 om 14:42 Topicstarter

alhambra schreef op 12-08-2024 om 14:34:

Stop met die druppels. Grote kans dat de smaak van de melk anders is hierdoor.

Met deze hitte moet je baby veel drinken. Dat is de basis.

Klopt.. 

Ik heb al gestopt vanaf al lang alleenmaar paar dagen 3 of 4 dagen en niet meer..

Haniyahargubi92

Haniyahargubi92

12-08-2024 om 14:42 Topicstarter

Brachiosaurus schreef op 12-08-2024 om 14:37:

En geen water geven hoor, dat is voor een baby van 3 maanden echt niet nodig, alleen melk. Wanneer je water geeft dan komt dat in plaats van melk, en in water zitten geen voedingsstoffen. Als je kindje niet wil drinken zou ik ook snel naar de ha gaan.

Ik heb wel aanbieden proberen voor melk drinken 

Blijven aanbieden en geen water in plaats daarvan. Waar water zit, kan geen melk en van melk groeien baby's. 

Haniyahargubi92

Haniyahargubi92

12-08-2024 om 21:11 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 12-08-2024 om 20:05:

Blijven aanbieden en geen water in plaats daarvan. Waar water zit, kan geen melk en van melk groeien baby's.

Dankuwel mevrouw..

Hoe gaat het nu met je baby? Heeft hij/zij nu al wat gedronken?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.