Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-05-2022 om 10:39
Binnenkort wordt mijn peuter 3 jaar en ik heb er zoveel zin in! Het is het eerste jaar dat mijn peuter het begrip 'jarig zijn' beter begrijpt. De cadeaus zijn inmiddels gekozen (ik heb altijd 1000 ideeën maar helaas moet ik mezelf een beetje afremmen ). Hoeveel cadeaus geven jullie ongeveer op deze leeftijd?
Nu vraag ik me echter af hoe zo'n dag er bij jullie uitziet. Maken jullie peuter samen wakker? En hoe gaat zo'n ochtend dan verder met ontbijt, cadeaus geven ed. Het idee is dat peuter daarna gewoon naar de opvang gaat. Of hielden jullie de kinderen op deze leeftijd thuis?
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat en of jullie wellicht nog leuke tradities hebben.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.