Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-05-2024 om 19:07
Ik kom zelf uit een omgeving waarin werkelijk ieder meisje oorbellen heeft, en was zelf 3 maanden toen ik ze kreeg. Mijn meisje is nu 6 maanden, en vandaag bekroop me voor het eerst het gevoel dat oorbelletjes wel mooi zouden staan. Maar ben er nog niet over uit. Ik ben op zich voorstander van de eigen keuze van het kind, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ze later niet zou willen. Wat is jullie mening hierover?
11-06-2024 om 22:34
MMcGonagall schreef op 11-06-2024 om 17:24:
[..]
Toen ik met mijn twee dagen oude baby het ziekenhuis verliet, had ze een knalroze skipakje aan. Kreeg ik vervolgens de vraag of het een jongen of een meisje was. Wel een lekker inclusieve vraag natuurlijk, jongens mogen ook roze pakjes aan.
Haha ik had een tweeling met (verschillende) bloemenjurkjes en de ene had daaronder een blauwe maillot en de andere een witte. Twee dames op leeftijd, ene tegen de andere: “die met dat blauwe is het jongetje”
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.