Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-01-2025 om 11:50
hallo mama’s
ik heb een prachtige dochter van 10 maanden oud en ze gaat 2 x in de week naar de opvang alleen ik zit met iets voor wie is dit ook herkenbaar hoe gaan jullie hiermee om. Ik heb tegen mijn partner gezegd dat ik buirgezin wil en een kennismakingsgesprek heb binnenkort en daardoor geen toestemming nodig is van hem omdat het echt om mij gaat om wat last van mijn schouders te nemen. Wat houdt een buurtgezin in dat zijn mensen die ervaren zijn en graag willen oppassen en iets leuks te gaan doen met ze geheel vrijwillig. Ik werk 3 x in de week en weekenden 2 x in de maand dus ik heb wel extra steun nodig. Nu is hij weer enorm koppig en zegt letterlijk dat ik moet uitzoeken en als er iets is wat hij wel zou moeten ondertekenen voor iets anders doet hij dat niet meer ik vindt dit zo erg dat hij zo met me omgaat en gelijk negatief ziet bepaalde dingen ik zit hiermee hele tijd voel me dan ook soms echt alleen. Hij heeft een groot familie die altijd voor hem klaar staan voor mijn dochter enz en ik vindt het best moeilijk zo omdat ik gewoon geen goed gevoel meer bij heb en ik heb gewoon extra steun nodig vanwege mijn privé omstandigheden
31-01-2025 om 13:58
Valeria schreef op 30-01-2025 om 12:25:
[..]
Zo te lezen heeft ze opvang, een partner én een grote familie aan die kant die voor haar kindje klaarstaat.
Hoe lees jij dat niet dan?
Ik las het fout inderdaad, ik las op basis van de tekst EX-Partner, omdat ik het zo haalde uit de context. Dus dat hij het goed geregeld heeft en mensen om op terug te kunnen vallen, maar zij dat niet heeft...mijn fout dan
31-01-2025 om 14:03
Schemerlampje schreef op 30-01-2025 om 13:51:
Is je partner de vader van je dochter?
Dit is ook een goede vraag
01-02-2025 om 07:38
BritgetJones007 schreef op 31-01-2025 om 13:58:
[..]
Ik las het fout inderdaad, ik las op basis van de tekst EX-Partner, omdat ik het zo haalde uit de context. Dus dat hij het goed geregeld heeft en mensen om op terug te kunnen vallen, maar zij dat niet heeft...mijn fout dan
Dat zou wel wat verklaren.