Regien
15-05-2011 om 07:30
Hoe is het nu met.....
....de (hoog) zwangere dames onder ons?
Morgen ben ik 39 weken in verwachting en moeten we ook weer naar de gynaecoloog. Vorige week lag onze uk al wel helemaal in mijn bekken maar zat het verder 'potdicht'. De afgelopen dagen heb ik het gevoel dat er wat gerommel is in mijn buik. Nu en dan een steekje en een krampje. Ook maak ik me wat ongerust omdat ik het gevoel heb dat ik de kleine minder voel bewegen. Als dat gevoel sterker wordt ga ik vandaag denk ik toch maar even naar de verlosafdeling om te vragen of ik even aan het ctg mag, ter geruststelling!
Maar: vertel eens hoe het met jullie gaat???
Valkyre
11-06-2011 om 00:39
Herkenbaar
Toen ik meer dan een week overtijd was, nam ik standaard de telefoon op met "nee, ER IS NOG GEEN BABY!!" Al dat gevraag was ik goed zat...
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
MarSy
11-06-2011 om 17:39
Inderdaad ja!
Dat gebel de hele tijd en die vriendelijke bemoeizucht van de buren....
Maar goed, heb nu lichte weeen, nadat ik vanmiddag gestript ben, dus ik hoop dat het doorzet!!
100%mama
12-06-2011 om 08:44
Marsy......
sorry, ik weet hoe irritant het is, maareh......hoe is het?
Hier hebben de de 11e dus voorbij laten gaan, sjonge, hij luisterd NU al niet, hahahahahaha! Ik heb ook geen idee hoe ik me voel, ik rommel ik ben sacherijnig, ik huil om een scheet en ben moe. Herkenbaar als voor tekenen, zeg alsjeblieft JA! Hahahahahaha. Ach, we zullen we zien, dinsdag weer strippen dus ben benieuwd!
Asa Torell
12-06-2011 om 10:05
Ha marsy
Ik hoop dat je inmiddels lekker bezig bent of beter gezegd allang je kleintje in de armen hebt!
Biene M.
12-06-2011 om 13:53
100%mama
Ha, ik dacht, die heeft gisteren niets van zich laten horen, die is vast (aan het) bevallen, maar niet dus! Hopelijk heeft het strippen morgen effect.
Asa Torell
13-06-2011 om 13:04
Nou
MarSy en 100%mama, het begint nu wel spannend te worden met al 1 resp. 2 dagen geen nieuwe berichtjes van jullie!
Massi Nissa
13-06-2011 om 15:23
Ja!
Ik ga er ook van alles bij denken als hoogzwangeren zo lang stil zijn. Ik hoop nu maar dat jullie allebei met je blakende spruit in de armen liggen.
Groetjes
Massi
100%mama
14-06-2011 om 08:07
Nog niet....
we houden de spanning erin hoor
Strakjes dus weer naar het ziekehuis voor de 2e "strip sessie". Ben reuze benieuwd hoor of het deze keer wel wat wil doen. Gisteren avond dacht ik heel even "ehhhhh, is het begonnen", maar helaas, het waren mijn darmen, dat was wel duidelijk, hihi. Nieuwe dag,nieuwe kansen dus vandaag!
Wel lief dat jullie aan ons denken hoor!
Gerdina
14-06-2011 om 14:17
Jullie houden het spannend
Allebei sterkte met wachten/weeen wegpuffen/persen/bijkomen* van de bevalling
* doorstrepen wat niet van toepassing is
Biene M.
16-06-2011 om 17:00
En we blijven wachten...
... op bericht van MarSy (laatste nieuws was zaterdag!) en 100%mama (dinsdag gestript, maar ik zag gisteren nog een berichtje in een andere rubriek).
Asa Torell
16-06-2011 om 21:06
Inderdaad
ik begin zo langzamerhand ook erg benieuwd te worden! Ik hoop dat alles goed is, en er twee moeders van kersverse kindjes liggen te genieten.
100%mama
17-06-2011 om 16:31
Joehoe
helaas hier nog niets....heeeeelemaal niets, maar ben ook erg benieuwd hoe het met MarSy gaat nu hoor en of haar kindje is geboren!
Na de 2e keer strippen dinsdag verlies ik wel behoorijk wat slijm (sorry voor het detail) dus er is wel in ieder geval wat gaande "daar". Gister was ik ZO bloed sacherijnig om vandaag weer vrolijk wakker te worden. Lekker die gierende hormonen hoor! Dinsdag weer naar de gyn en dan bespreken hoe of wat. Ik ben bang dat zij wil gaan opwekken en aan de ene kant wil ik dat ook, maar aan de andere kant ben ik dan bang dat het weer zoals de 1e gaat en k uiteindelijk een KS krijg en dat ik niet iets wat ik wil. Lichamelijk gezien wil ik zo snel mogelijk bevallen zijn, want het begint nu behoorlijk zwaar te worden. Kleine rust op mijn zenuw waardoor ik de hele dag een tintelende linkerkant heb en vreselijke rugpijn. Tel daarbij mijn ontsteking in mijn heup op, schommelende bloeddruk en de moeite om mijn suiker stabiel te houden (heb ik eigenlijk geen zin in, maar helaas wat moet dat moet) dan mag ik wel zeggen......K WIL BEVALLEN! Hahahahahahaha! Maar goed, we wachten af!
MarSy
17-06-2011 om 16:42
Hoera!
Daar is ze dan eindelijk!
De bevalling heeft zaterdag doorgezet en op zondagochtend om 3.50 uur is onze dochter na 3! minuten persen thuis geboren!!! En ik heb geen hechtingen, dus een super bevalling!
Dochter doet het heel goed op BV, maar heeft ons wel al 2 nachten door laten halen omdat ze snachts weinig slaapt..! Maar gelukkig is het al verbeterd en werd ze vannacht maar 3 keer wakker. Grote zus is heel blij met haar zusje, komt veel kusjes geven en aaien en man is ook blij met al zijn meiden in huis!
Ik ben nu langzamerhand ook weer op de been, nog wel erg moe, maar verder mag ik niet klagen.
groetjes!
Vertigo
17-06-2011 om 18:19
Gefeliciteerd!
Wat heerljk dat ze er zo snel uitfloepte en dat zonder hechtingen!! Succes met bijslapen/niet slapen..
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
Asa Torell
17-06-2011 om 20:30
Fantastisch marsy
van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het zo'n goede bevalling was en alles goed loopt!
Asa Torell
17-06-2011 om 20:32
100%mama
Jammer joh, ik hoopte dat de stilte betekende dat het voor jou ook al zover was! En wat een vervelende laatste loodjes, hopelijk is het nu echt heel gauw bekeken voor je.
Massi Nissa
18-06-2011 om 08:16
O heerlijk
MarSy, wat een goede berichten! Fijn hoor, nu nog genieten van de laatste kraamzorgdagen.
100%mama, wat hoop ik dat jij inmiddels van alle klachten af bent en met je kindje ligt te knuffelen.
Groetjes
Massi
Biene M.
18-06-2011 om 08:31
Hoera!
Gefeliciteerd MarSy! Wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan. Die nachten zullen we snel bijtrekken Veel geluk samen!
Biene M.
18-06-2011 om 08:35
100%mama
Wat een zware laatste loodjes, hopelijk gaat het zonder inleiden en keizersnede allemaal snel lukken. Sterkte!
Regien
18-06-2011 om 16:19
Prooooooo......
...ficiat MarSy!
Klinkt als een heerlijke bevalling, geniet ervan!
Regien
18-06-2011 om 16:20
100% mama
Jeetje de laatste loodjes wegen zwaar voor je! Veel sterkte en voor jou hopelijk net zo'n voorspoedige bevalling als MarSy!
Zet 'm op!
MarSy
19-06-2011 om 18:50
Thanx!
Vandaag de kraamzorg uitgezwaaid zonder kraamtranen, ben benieuwd of die alsnog komen.. Ik moet zeggen het gaat wel makkelijker een tweede, ik wist het allemaal nog van de eerste.
100% mama, ik duim voor je dat je al bevallen bent!!
Asa Torell
21-06-2011 om 20:20
En, 100%mama?
Ik ben benieuwd of je het nog een beetje uithoudt... of hopelijk al bevallen bent inmiddels!
Poppy
22-06-2011 om 12:31
Marsy en 100% mama
Beetje Spuit 11, ben een tijdje niet geweest.
MarSy: van harte gefeliciteerd! Heerlijk dat alles goed is gegaan.
100% mama - veel succes, maar hopelijk heb je de baby al in je armen?