Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-02-2009 om 08:28
Ik zit zo in de rats. Ik weet niet wat ik moet doen.
Mijn man en ik hebben, hoe dom ook, onveilig gevreeen, en eigenlijk meteen een aantal dagen erna voelde ik zeer pijnlijke borsten en werd ik met vlagen misselijk. Ik heb soms last van PMS klachten, en dat lijkt er erg veel op, maar nu, vandaag, verlies ik een beetje roze bloed en ik denk dat het innestelingsbloed is.
Wij hebben een zoon van 9,5 jaar en ik ben 43 en mijn bijna 50.
Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Aan 1 kant wil ik het graag, maar aan de andere kant vind ik vreselijk om zo oud te zijn, financieel staan we er ook niet best voor en mijn zoontje heeft behoorlijk wat aandacht nodig met schoolwerk.
Wat moet ik nu doen.
anonimia
03-03-2009 om 07:50
Liora
Als je het al 6x eerder hebt meegemaakt, herken je dit echt wel.
Mijn cyclus is super regelmatig en de keren dat het niet zo was, was ik zwanger.
Ik verlies behoorlijk veel stolsels en weefsel, ook dat is heel anders dan mijn gewone menstruatie.
Morgen moet ik naar de huisarts en zij zal me wel doorsturen zodra de bloedingen zijn opgehouden.
anonimia
03-03-2009 om 09:35
Sterkte meid
Rot hoor, ik wens je veel sterkte.
(N.B. ik heb ook ooit een vroege miskraam gehad, en dat was bij mij idd ook héél anders dan een reguliere menstruatie. )
03-03-2009 om 11:32
Naar
maar ik herken de stolsels overigens niet bij mijn 2 mislukte zwangerschappen die met een week of 5 eindigde, ik ben er ook nooit meer naar de huisarts geweest.