Josha
24-11-2012 om 21:16
43 en zwanger
Afgelopen woensdag heb ik een zwangerschapstest gedaan, nadat mijn menstruatie uitbleef en ik duidelijke zwangerschapssignalen opmerkte. De test liet er geen onduidelijkheid over bestaan. Ik ben zwanger! Maar ik ben ook 43 jaar inmiddels. Mijn man en ik zijn heel blij met dit vierde kind dat zich zomaar aandient. Maar ik realiseer me wel dat ik toch al aardig over de veertig ben en het kind dus echt een oudere moeder zal krijgen.
Zijn er hier meer 'oudere' moeders met ervaringsverhalen? Hoe werd er door de omgeving gereageerd? Ik merk dat ik enorm aarzel om het mijn ouders of vriendinnen te vertellen. Misschien ook wel omdat ik zelf eerst tot me moet laten doordringen wat er aan de hand is.
Sunja
30-11-2012 om 23:25
Hè nee
Wat jammer!! Veel sterkte,
Sunja
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
Biene M.
01-12-2012 om 07:18
Josha
Wat jammer, toch, je leek heel blij met deze onverwachte zwangerschap. Sterkte, ook met het lichamelijke stuk.
Josha
01-12-2012 om 15:25
Opgelucht
Mijn menstruatie is in volle gang en ik heb er vrede mee. Natuurlijk was ik blij met nog een kind erbij, maar ik ben ook heel erg blij met hoe we nu als gezin zijn en de fase waarin we beland zijn. Ik heb geen gevoelens van rouw. Daarvoor was het te onverwachts denk ik en te kort. Ik ga nu ook de dam wat dichter spijkeren dan we het hadden, zodat dit soort onverwachte verrassingen me niet maandelijks overvallen.
Dank je voor jullie medeleven!
elsje78
02-12-2012 om 21:01
Josha
Volgens mij kennen wij elkaar ook!
Wat een verhaal, hoe gaat het nu?
Dikke knuffel!
Elske
Josha
03-12-2012 om 20:08
Elske!
Wat leuk dat jij hier ook bent.
Hoe het nu is? Ik voel me een uitgeknepen citroen inmiddels. Maar verder gaat het goed.
elsje78
03-12-2012 om 21:04
Gelukkig
Toch even heftige week zeg! Bij toeval las ik hier en opeens kwam het eea me bekend voor!
Zo kom je elkaar weer eens tegen...
Veel liefs!