Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-09-2011 om 13:42
He meiden, ik ben onwijs verdrietig en ook heel erg bang. Verdrietig omdat bij 6 weken en. 4 dagen zwangerschap op de eerste echo alleen maar een vruchtzakje is te zien. Dat kan betekenen dat het nog te vroeg is om een echo te maken of en voor dit laatste ben ik heel erg bang, dat het een slechte zwangerschap is. Over 8 dagen moet ik weer terug komen voor een volgende echo! 8 dagen moet ik in spanning zitten. Het enige wat ik vandaag doe is alleen maar janken. En dat terwijl het voor mijn zoontje een leuke dag hoort te zijn want hij is vandaag 6 geworen. Het is allemaal zo dubbel. Dikke x van een zeer verdrietige peg
16-09-2011 om 21:33
Tjee
wat een verdrietig bericht....vanuit hier een warme knuffel voor je.....x
16-09-2011 om 22:42
Gedicht
Hello goodbye
Je liet ons versteld staan
Daar was jij, je liet je op de echo zien,
Nog maar 3 mm klein.
Nou hadden mama en papa toch nog de hoop dat je zou groeien.
Heel misschien.
Maar je zei de zelfde dag nog gedag en je tijd was gekomen en moest ik je laten gaan.
Het moest zo zijn!
21-09-2011 om 08:51
Verdrietige ervaring
Om die reden wilde ik bij mijn laatste zwangerschappen ook geen vroege echo's meer.