Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Kruidvat negatief CB positief

hallo 
Iemand van jullie ervaring met negatief kruidvat 2v5 test en CB digitaal gaf zwanger 1-2 aan. Ik heb ze beide tegelijk gedaan in de middag 
Dacht altijd dat CB meer hcg nodig, zal ik gewoon zwanger zijn of zal het misschien toch mis gaan 

Gefeliciteerd! 
Voor nu zegt de test zwanger. Zo vroeg kan het natuurlijk nog misgaan. Maar voor nu is een streep een streep.
Ik heb ook ervaren dat Kruidvat wisselende resultaten kan geven. November 23: positief op NOD, paar dagen later duidelijk donkerder, nog paar dagen later lichter, dag later nauwelijks zichtbaar. En nog paar dagen later miskraam. Afgelopen mei teste ik 5 dagen voor NOD al positief. Op NOD duidelijker, maar geen knaltest. En een paar dagen later een nog nauwelijks zichtbare streep. Nog een test gaf het zelfde resultaat. Paar dagen later nog steeds geen miskraam. Opnieuw getest en weer ietsjes donkerder. Verloskundige gebeld die er niet gerust op was. Op de echo toch een kloppend hartje. Inmiddels ben ik 34 weken zwanger. Dus sja. 

Meesje schreef op 03-12-2024 om 15:43:

Gefeliciteerd!
Voor nu zegt de test zwanger. Zo vroeg kan het natuurlijk nog misgaan. Maar voor nu is een streep een streep.
Ik heb ook ervaren dat Kruidvat wisselende resultaten kan geven. November 23: positief op NOD, paar dagen later duidelijk donkerder, nog paar dagen later lichter, dag later nauwelijks zichtbaar. En nog paar dagen later miskraam. Afgelopen mei teste ik 5 dagen voor NOD al positief. Op NOD duidelijker, maar geen knaltest. En een paar dagen later een nog nauwelijks zichtbare streep. Nog een test gaf het zelfde resultaat. Paar dagen later nog steeds geen miskraam. Opnieuw getest en weer ietsjes donkerder. Verloskundige gebeld die er niet gerust op was. Op de echo toch een kloppend hartje. Inmiddels ben ik 34 weken zwanger. Dus sja.

Spannend de laatste loodjes   succes Meesje!

De streep zegde in mijn geval niets over de zwangerschap , bij mijn gezonde kindje geen knal roze streep, maar cb zei zwanger , bij meerdere miskramen een knal roze streep gehad en sommige een heel vage 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.