Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Kinderwens als alleenstaande vervullen?

Vorige week was je nog 28. 

Lotus_ schreef op 13-10-2024 om 22:32:

Wat een vervelende manier van reageren. Niemand hoeft de waarheid te vertellen. Een beetje verdraaien mag best. Dat doet bijna iedereen. Ik ken TS niet. Ik kom niet op het viva forum en zolang TS reageert is het prima. Geloof je er niks van dan reageer je niet. 

Plantenbak schreef op 13-10-2024 om 22:37:

[..]

Wat een vervelende manier van reageren. Niemand hoeft de waarheid te vertellen. Een beetje verdraaien mag best. Dat doet bijna iedereen. Ik ken TS niet. Ik kom niet op het viva forum en zolang TS reageert is het prima. Geloof je er niks van dan reageer je niet.

Dat jij TO en haar vele, véle topics niet kent, betekent niet dat anderen zich er niet aan mogen ergeren. Daar is jouw zegen niet voor nodig hoor  

Dweedledee schreef op 13-10-2024 om 21:47:

Moederkareltje heeft het altijd over “kindjes maken”, alsof het appeltaarten zijn.

Lotus_ schreef op 13-10-2024 om 22:32:

Zo voelt het voor mij wel, de kalender verteld me dat het niet klopt 

Dweedledee schreef op 13-10-2024 om 22:44:

[..]

Dat jij TO en haar vele, véle topics niet kent, betekent niet dat anderen zich er niet aan mogen ergeren. Daar is jouw zegen niet voor nodig hoor

Zegt de persoon die de achtervolging inzet op een ander forum en hier dan pleit voor een maatregel d.m.v. een melding. Dat is geen ergeren meer, of bezorgde behulpzaamheid. Dit lijkt op bloeddorst. Laat TO toch lekker typen. Ik lees vooralsnog geen ernstige zaken.

Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om terug te gaan naar de inhoud.

Twinski schreef op 13-10-2024 om 22:59:

[..]

Zegt de persoon die de achtervolging inzet op een ander forum en hier dan pleit voor een maatregel d.m.v. een melding. Dat is geen ergeren meer, of bezorgde behulpzaamheid. Dit lijkt op bloeddorst. Laat TO toch lekker typen. Ik lees vooralsnog geen ernstige zaken.

- knip -

Ik denk dat je er geen voorstelling van kunt maken, hoe het is om een kind alleen op te voeden. Het is echt loodzwaar, als je op weinig hulp kunt rekenen en het gaat moeilijk worden. Is het een idee om tijdelijk weekendouder te worden en dat ook aangeeft, zodat jij en het bureau dat de plaatsing regelt ,weet dat het tijdelijk is? Je helpt daarmee het kindje en je voelt zelf of je dit de komende jaren aan kan.

TO, na al die topics met dezelfde vraag, wat heb je sindsdien gedaan? Ben je naar een informatiebijeenkomst geweest over pleegzorg? Heb je je ingelezen over hoe je eventueel alleenstaande moeder kan worden? Heb je hulp gezocht voor je totale besluiteloosheid? Je zal echt ZELF in actie moeten komen als je iets wilt veranderen

Ik lees over je seksualiteit enz maar niets over wat jij een kindje kan bieden... waarom jij denkt dat (pleeg)kinderen bij jou een veilige stabiele basis gaan vinden.. ik denk dat je het mischien wel onderschat want ik denk dat pleegouder zijn nog veel zwaarder is als eigen kinderen hebben, kinderen hebben vaak hechtingsproblematiek enz. Je groeit er niet in mee, baby hoef je niet op te voeden alleen te verzorgen en daarna komt de rest pas.  een pleegkind daar moet je gelijk al opvoedkundige skills voor hebben en nog een beetje extra. 

Twinski schreef op 13-10-2024 om 22:17:

Ik zou niet gokken op een ONS. Bovendien is TO aseksueel. Een kwaliteitsspermabank van de Karbaatgroep oid lijkt mij veel betrouwbaarder. Je kunt het toch niet allemaal vooraf uitdenken.

Karbaat en betrouwbaar in 1 zin vind ik al een knap iets. Jammer dat Wildschut niet meer is, dan had je die gelijk mee kunnen nemen in je opties 😉

heb je in de gaten dat je met een pleegkind een kind met een geschiedenis in huis haalt. Ook een baby die in pleegzorg terecht komt heeft een geschiedenis. Er speelt altijd vanalles. Jij moet een heel veilige haven kunnen zijn voor een kind, een kind wat door het verleden ook grotere kans heeft op lastig gedrag. Of misschien niet perse het gedrag naar buiten maar die van binnen worstelingen hebben. Ben jij diegene die shit kind kan begeleiden? 
En die het kan handelen dat de biologische ouders in beeld zijn, ook als een kind overstuurd terugkomt na een bezoekje? 

Pleegouders zijn hard nodig, maar pleegouder zijn vraagt veel van je. Onderzoek heel goed of dit bij jou past voor je dit aangaat!

duizel schreef op 14-10-2024 om 16:21:

heb je in de gaten dat je met een pleegkind een kind met een geschiedenis in huis haalt. Ook een baby die in pleegzorg terecht komt heeft een geschiedenis. Er speelt altijd vanalles. Jij moet een heel veilige haven kunnen zijn voor een kind, een kind wat door het verleden ook grotere kans heeft op lastig gedrag. Of misschien niet perse het gedrag naar buiten maar die van binnen worstelingen hebben. Ben jij diegene die shit kind kan begeleiden?
En die het kan handelen dat de biologische ouders in beeld zijn, ook als een kind overstuurd terugkomt na een bezoekje?

Pleegouders zijn hard nodig, maar pleegouder zijn vraagt veel van je. Onderzoek heel goed of dit bij jou past voor je dit aangaat!

Om het nu meteen een shit kind te noemen gaat ook wel ver, vind je niet? 😉

Forum Moderator schreef op 13-10-2024 om 22:59:

Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om terug te gaan naar de inhoud.

- knip -

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.