Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Zo blij

Ik wil even mijn blijdschap delen
Na heel veel pogingen de afgelopen jaren is deze zomervakantie eindelijk het kwartje bij zoon ( 9 jaar Downsyndroom) gevallen en lukte het om af en toe zonder luier te lopen. Daarna het steeds langere periodes geprobeerd thuis en op school. In de kerstvakantie waren er niet of nauwelijks ongelukjes dus zoon is maandag zonder luier in de taxi gestapt. Ik ben zo blij, het is zo'n grote stap vooruit voor hem. Zelfstandiger, minder afhankelijk. Heerlijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pirata

Pirata

09-01-2013 om 10:08

Geweldig en hier ook blijdschap

Geweldig Judith, dat is eigenlijk geen stap vooruit maar een hele sprong! Is hij er zelf ook zo blij mee?
Zelf ben ik ook heel blij want het gezinsleven loopt hier op rolletjes nu onze zoon (10) met ADHD en PDD-Nos zich opeens gedraagt als een modelkind. Zó relaxed als alles nu gaat, wat een opluchting, hij vraagt notabene zelf om extra oefening thuis voor schoolzaken die hij moeilijk vindt. Toets op school gisteren foutloos gemaakt en hij vond 'm te simpel. Kleedt zich aan zonder dat ik er als een waakhondje naast hoef te staan. Etc etc. Oef.

koentje

koentje

09-01-2013 om 10:38

Helemaal

leuk, Judith!!
Wat fijn en wat goed, wat herkenbaar dat je zo heerlijk trots kunt zijn op deze stapjes, die voor anderen zo vanzelfsprekend zijn!!

Fiorucci

Fiorucci

09-01-2013 om 14:01

Wat fijn

Wat fijn voor jullie allebei, Judith en Pirata!

Rafelkap

Rafelkap

09-01-2013 om 17:21

Wauw

Wauw Judith, wat goed!
Hier is het helaas nog niet zover, maar als dat zo is hangen hier ook de vlaggen uit!

Mooi zo!

gefeliciteerd, Judith! Mooi, zo'n ontwikkelingssprong! Dat geeft weer hoop, he?

Geniet ervan!!!

Super!

Da's echt een mega-sprong. Super en ga zo door zou ik zeggen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.