Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-12-2022 om 14:07
Hoi allemaal, ik kan het wel van de daken gillen en knap uit elkaar van trots. Na heel lang heel hard werken op een SBO school waarvan er tot groep 6 werd gedacht dat mijn kind niet leerbaar is en waarbij het de vraag was of hij naar een reguliere praktijkschool kon gaan mag hij het dan toch gaan proberen op een VMBO school.
Dankzij een alerte docent is het balletje gaan rollen en is er een vermoeden van ADD uitgesproken.. Sinds april zit mijn zoon aan de medicatie en hij is zich enorm gaan ontwikkelen. Hij wil het zo graag en ik ben zo blij voor hem.
07-12-2022 om 19:47
Superfijn, daar mag je terecht trots op zijn!
Over mijn jongste is ook lang gezegd dat hij naar praktijkonderwijs zou moeten. Niet dat dat erg is, maar hij had zijn zinnen gezet op een bepaalde VMBO met veel praktijkvakken in het groen. Wat was hij blij toen hij zijn basis advies kreeg! Inmiddels zit hij in het tweede leerjaar en doet het supergoed!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.