Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-07-2014 om 14:21
Zoon, nu 11, vertelde me laatst tussen neus en lippen door dat hij "vroeger" een tijd had dat hij vaak lange rijen (geometrische) figuren zag voor zich zag. Soms was het vlak voor het slapen gaan zo erg dat hij er niet van slapen kon.
Kennelijk is dat nu over, hij moest er een beetje om glimlachen. Het gaat nu wel heel goed met hem, zit lekker in zijn vel.
Wie herkent dit? Wat zou het geweest kunnen zijn?
07-07-2014 om 14:50
Herkenbaar
Dit had ik toen ik jong was ook. Ik weet niet wanneer het begonnen is (en ook niet wanneer het stopte).
Helaas geen idee wat het was.
Ik lag dan in bed en zag heel de tijd lange rijen figuren langs me heengaan. Dat voelde heel onprettig. Volgens mij voelde mijn lichaam dan ook altijd heel zwaar en vervelend. Alsof ik heel zwaar moest tillen ofzo...
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.