Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

27-04-2013 om 22:30

Wie had dat kunnen denken

dat mijn oudste zoon, ons zorgenkind, dat tot een jaar geleden ons nog echt op het randje kon krijgen zo nu en dan, zijn 2 weken stage met het maximaal haalbare aantal punten heeft afgesloten! Diverse dingetjes gekregen nog, 2 vvv bonnen twv 12,50 per stuk, en dat hij in de 4e best terug mag komen voor zijn stage..... Daar wordt een mens toch wel blij van hoor!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Karmijn

Karmijn

27-04-2013 om 22:43

Wow

Anna, ik zit met tranen in mijn ogen te lezen. Wat een heerlijk bericht! Wat komt die kanjer van jou van ver!
En wat een opsteker voor alle worstelende kinderen en ouders.
Ik herinner nog goed je Posts over weer een nieuw instortend kaartenhuis. En nu dit, geweldig!

Pirata

Pirata

28-04-2013 om 14:25

Anna, wat fijn om zulk goed nieuws te lezen! Toppertje die zoon van je!

Leuk nieuws

Heerlijk als de dingen voor je kind ook eens positief en soepeltjes verlopen! Dat geeft moed voor de toekomst en weer kracht om ook in mindere tijden je hoofd omhoog te houden. Vind ik fijn om te lezen, geeft mij ook weer wat moed! Geniet lekker van het "trots zijn!".

Dat doet goed!

Fijn om te lezen!

Evanlyn

Evanlyn

30-04-2013 om 13:08

Stage

En een stage zegt veel meer over de toekomst dan school! Nu nog die school doorworstelen, dan komt hij er wel.

anna van noniemen

anna van noniemen

30-04-2013 om 21:56

Ja, na al die moeilijke jaren

is dit echt de kroon op ons werk, om maar eens even in de termen van de dag te blijven

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.