Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Fiorucci

Fiorucci

30-10-2012 om 19:57

Welke zorgverzekering?

Ik meen me te herinneren dat er zorgverzekeringen zijn die de eigen bijdrage voor medicatie zoals ritalin en medikinet vergoeden, met bijvoorbeeld als voorwaarde dat je lid bent van Balans. Weet iemand welke verzekeringsmaatschappijen dat zijn? Ik kan op de site van Balans niet zoveel vinden eigenlijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Alcedo atthis

Alcedo atthis

30-10-2012 om 20:11

Verschilt per jaar

Fio, dat verschilt per jaar. Ik neem aan dat binnenkort de nieuwe premies en voorwaarden weer bekend worden gemaakt.

anna van noniemen

anna van noniemen

30-10-2012 om 20:25

Ik ben ook in afwachting

alles weer eens bekijken, misschien zelf naar een andere met betere tandartsdekking, want er moet eea gebeuren vrees ik....

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

30-10-2012 om 20:37

Ook benieuwd ivm concerta

Zorg en Zekerheid vergoedt het sinds dit jaar niet meer volledig. De hoge maandkosten wegen nog net op tegen de prijs van de pillen.
Er was nog een verzekeraar (weet niet meer welke) die het nog wel volledig vergoedde, maar die hadden voorwaarden voor acceptatie en wegens mijn eigen ziekte kan ik dat wel schudden.

Ik ben benieuwd, want ik heb al diverse medicijnen die niet vergoed worden (en helaas van levensbelang zijn) en als Z&Z nog minder, of niet, gaat vergoeden, dan gaat de aanvullende verzekering er toch echt uit.

anna van noniemen

anna van noniemen

30-10-2012 om 20:48

Fbto

had ik dit jaar, die vergoed het nog tot 500 euro, voldoende voor hier. Wat het komend jaar gaat brengen, nog geen idee....

Fiorucci

Fiorucci

31-10-2012 om 07:18

Ik wacht het af en hoop dat ze maatschappijen snel met info komen.

Interpolis

Wij hadden altijd zorg en zekerheid maar verleden jaar overgestapt naar interpolis, deze vergoed de concerta van beide zoons, ik hoop dat het zo blijft dat scheelt weer een hoop zoekwerk.

Lisetje

Fiorucci

Fiorucci

01-11-2012 om 07:36

Lisetje

Ik zet Interpolis op mijn lijstje en zal kijken dank je.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

01-11-2012 om 23:01

Avero achmea

Vergoed ook concerta. En ook risperdal, maar dat kost ze geen drol .

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

vera

vera

01-11-2012 om 23:24

Meerdere

https://www.independer.nl/zorgverzekering/vergoedingen/adhd-medicijnen.aspx

er zijn er een aantal, zie link.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

02-11-2012 om 07:34

Vera

Dankje!

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

02-11-2012 om 19:40

Vera

Dank je! Deze is wel van 2012, maar ik heb de url opgeslagen, zodat ik later dit jaar nog eens kan kijken als 2013 bekend is!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.