Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-10-2014 om 18:44
De pgb hulp van onze zoon gaat stoppen. Wat is een leuk afscheidscadeau voor haar? Studente ortho pedagogiek in de 20. Zoon is 14 en wil niet zelf iets maken. Evt. Een kaart schrijven lukt hem nog wel met mijn hulp, maar ik wil iets meer. Dat verdient ze ook! Wie denkt mee?
23-10-2014 om 20:34
Glazen wekpot,
Gevuld met drop en om de hals van de pot, een klein fotootje van je zoon met op de achterzijde bedankt.
23-10-2014 om 21:04
Beker
Als je in de knutselwinkel wat stiften voor keramiek koopt, en een goedkope witte beker kan hij er misschien 'bedankt' en zijn naam op zetten? Eenvoudig maar toch persoonlijk.
Maar eerlijk gezegd hebben wij bij het afscheid van onze pgb-er gewoon een bioscoopbon gegeven, omdat mijn ontzettend niet creatieve ass-er het vertikte om iets te maken .
23-10-2014 om 21:58
Een bioscoopbon op deze leeftijd is altijd goed
Daar omheen kun je persoonlijke dingen toevoegen, zoals een kaartje van je zoon en een uitgebreide kaart van jullie als ouders.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.