Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-05-2013 om 11:06
Naar aanleiding van de link van Karmijn over een radio uitzending en het boek Hoera ik heb Adhd zoek ik nu voor mijn 2 kids en mezelf zo'n coach. De gangbare behandeling die ikzelf kreeg voor mijn Adhd heeft er alleen maar voor gezorgd dat ik het als iets heel negatiefs ben gaan zien terwijl dat het niet is. Ik wil graag ook praktische tips. Vooral dat mijn kinderen zelfvertrouwen behouden en hun positieve eigenschappen inzien. Leren dat het ook een positieve kant heeft. Zodat zij later keuzes kunnen maken die bij hun passen zonder dat het een stoornis hoeft te zijn. Gewoon een beetje anders zijn en dus dat ze later iets doen wat bij hun talenten past en niet op hun tenen hoeven te lopen omdat ze zo moeten zijn als de maatschappij verwacht etc..... Wie weet een goede coach omgeving Den Haag? Alvast bedankt.