Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
May

May

18-03-2014 om 21:04

Volgende probleem

Had ik een paar dagen geleden nog een vraag over het eten met concerta, nu dient het volgende probleem zich aan. Zoon heeft een tic, hij zit steeds met zijn nek te trekken, waardoor hij nu in bed ligt te huilen van de pijn, nu voor de tweede avond, pijnstillers hielpen gisteravond niets...ik weet het niet meer, psych zegt dat concerta tic niet veroorzaakt, alleen verergert...

Marijke

Marijke

18-03-2014 om 22:10

Lees even

wat er in het archief van Ouders Online staat over tics. Misschien staat daar iets waar je wat aan hebt. Voor nu: masseren? warm pittenzakje tegen die nek? Sterkte!

KarinB

KarinB

19-03-2014 om 15:34

May

Zelf heb ik een paar maanden concerta geslikt voor adhd klachten. Bij de intake vroegen ze toen wel of ik last had van tics. Nee, heb ik niet dacht ik. Toen ik concerta slikte kreeg ik stijve kaken en ging ik veel meer op mijn lip bijten. Ik bijt normaal ook wel eens op mijn lip en knars met mijn tanden bij spanning en verveling. Alleen toen ik concerta gebruikte werd dit veel erger. In overleg met de arts gestopt omdat dit onder de tics valt en dus niet goed was voor mij. Raar dat de psych van je zoon dit niet weet. Het kan echt heel erg zijn..... dus hou hem goed in de gaten. Sterkte.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.