anna van noniemen
16-01-2013 om 19:48
Update over zoon 2
Die nu een fiks aantal weken op 3 maal daags Ritalin zit, 5 mg. Het gaat goed, best wel erg goed eigenlijk. Krijg van school geen enkele klacht, alleen maar positieve berichten. Werk af, Concentratie prima, hij LEEST.... Ik zie echt een totaal ander manneke! Eetlust is niet anders dan voorheen, hij at sowieso al niet zo best.
Slapen blijft wel een probleem, heeft nu melatonine van de apotheek op recept, 1 mg per dag. Kijken hoe dat gaat.
En hij is zonder morren akkoord gegaan met de ortho dat hij nu toch echt binnen een maand gestopt moet zijn met duimen....
amk
16-01-2013 om 20:49
Goed zeg
wat fijn dat het nu zo goed gaat.
Maar vraagje: waarom 1 mg melatonine op recept, er is zo vrij bij de drogist ook tot en met 5mg per tablet te krijgen. Of krijg je het zo wel vergoed en zonder recept niet?
anna van noniemen
16-01-2013 om 20:53
ik weet alleen van die tabletjes van 0,1 mg. Volgens mij is er bij de drogist geen hogere dosering toch?
Vera*
16-01-2013 om 20:55
Melatomine
Er zijn bij de drogist ook tabletten te koop van 1.5 mg.
Super dat het nu zo goed gaat met jongste (en met oudste). Het zal alleen heel raar voelen om een beetje achterover te kunnen gaan leunen tot er weer wat gebeurt.
anna van noniemen
16-01-2013 om 21:01
Vera
ok, dat wist ik niet eens...Nu kan ik ws wel een deel via de verzekering terugkrijgen, even kijken.
Achterover leunen? Dat heb ik nog nooit gedurfd.... Misschien als ze ooit op zichzelf wonen....
amk
16-01-2013 om 23:04
1.5 nee gewoon 5
5 mg, ik heb het hier al eens eerder geschreven en een link naar de verpakking gegeven.
Niet dat ik er ook maar iets beter van ging slapen. Vandaar mijn verbazing over de 1mg op recept.