Elisa Gemani
06-12-2012 om 18:39
Trots! (rapport)
Zoon (bijna 12, ADHD, hb, OCD) heeft net zijn eerste rapport van 2 Gym gekregen: 3 x 9, 2 x 8, 7 x 7 en 4 x 6. Geen een onvoldoende en een prachtlijst. Ik ben heel erg trots op hem; het duurde lang voordat hij doorhad hoe je moet leren en plannen. Met hulp en begeleiding (en de nodige ferme schoppen onder zijn kont van moeders viel het kwartje en nu is hij zo gemotiveerd en zeker van zichzelf dat het alleen maar nog beter kan... Hij vindt school heerlijk; heeft een fijne klas, een super mentor en gepassioneerde docenten. Ondanks al zijn problemen en angsten is school nu een grote zorg minder. Ga zo door mijn kanjer; we geloven allemaal in je!
Tineke
06-12-2012 om 19:19
Heerlijk
Geweldig hoor, en ook (heel jufferig): ga zo door!
Ik zag bij mijn zoon (3 ath), dat het eerste rapport voor sommige vakken maar gebaseerd is op slechts éen of twee cijfers. Ik ben dus benieuwd hier of het zo blijft, of welke kant de cijfers opgaan.
Maar wat is het lekker he, als je zorgenkind zo goed op z'n plek is. Dat is toch ook een pluim voor moeders!
Annika
06-12-2012 om 19:44
Super!
Fijn ook eens goed nieuws te lezen. Enne... we houden ons aanbevolen als je tips hebt (-; (die schoppen bijvoorbeeld (-; )
Leen13
06-12-2012 om 22:05
Trots
Inderdaad trots op jullie allebei maar een zucht van verlichting als het ook eens zo op rolletjes gaat.
Gefeliciteerd.