Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-03-2012 om 16:24
Grappig bij ons nu. Dochter heeft sinds kort verkering met een adhd'er en ineens wil ze alles weten over haar broertje met adhd, welke medicatie. En ineens vindt ze hem schattig en kan ze zijn gewiebel uitstaan. Leuk, toch?
Nu eens kijken hoe de relatie van dochter met vriend en broertje zich verder gaat ontwikkelen.
30-03-2012 om 07:49
Ha, ha, beemer
Ik weet ook niet of ik sta te wachten op nog een adhd'er in ons gezin met nu al 1 1/2 adhd'ers maar ik denk dan maar dat ik het fijn zou vinden dat zoon als adhd'er ook welkom zou zijn bij zijn aanstaande schoonfamilie.
Maar op dit moment is het wel leuk om te zien hoe dochter bezig is met broertje, we hebben "hem" zelf nog niet gezien, dus hoe een mengsel van 2 1/2 adhd'er is, kan ik nog niet zeggen. Vast bruisend, luidruchtig en vrolijk )