Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
hilde

hilde

30-04-2014 om 09:30

tips verjaardagskado

Mijn dochter word binnenkort 9.ze heeft een taal/spraakprobleem een iq van 62 en ze zit emotioneel/sociaal op een leeftijd van 2 jaar, verder is haar grove motoriek ook erg slecht.ik heb geen idee wat nou een leuk verjaardagskado voor haar is waar ze ook echt iets mee kan.hebben jullie tips?

Juno

Juno

30-04-2014 om 11:34

Tekenspullen?

Houdt ze van tekenen/verven? Dan kan je plakkaatverf, vingerverf of aquarelverf kopen of mooie penselen, papier, papier aan de rol, een schildersezel enzovoort. Dan kan je de komende jaren vooruit .
Verkleedspullen, winkeltje, skippybal, poppenkast, skelter, zandbak, echte klei (niet die plastic bagger van de Intertoys), instrumentjes.

Annet

Annet

30-04-2014 om 11:39

Kindercamera?

Ik vind het moeilijk om in te schatten wat wel of niet kan. Maar ik moest gelijk denken aan een digitale kindercamera (zo'n hele stevige met een grote knop). Mijn kinderen vonden camera's en foto's maken al heel jong leuk om te doen en om te zien.

Rafelkap

Rafelkap

30-04-2014 om 11:52

En

hier een zoon van 7 met ontwikkelingsleeftijd 1,5. Ik vind het ook altijd heel moeilijk kiezen omdat we al van alles hebben voor deze leeftijd. Bovendien vindt hij vnl de ipad en tv leuk. En als ik een koekje inpak is hij ook blij

Wat hij verder leuk vindt:
een bilibo (google er maar eens op), goed voor de grove motoriek en buiten dat erg leuk, houten puzzeltjes (bv op marjospeelgoed.nl en tal van andere sites waar je kan zoeken op ontwikkelingsleeftijd), of een cassetterecorder (voor kinderen)- met koptelefoon en cd-tjes, klei of (speciaal) zand en een knikkerbaan.

Ik hoop dat je wat ideetjes opdoet!

Juno

Juno

30-04-2014 om 12:50

Jaaa bilibo

Bilibo os erg leuk! Maanzand ook, van dat zand waar je mee kunt kleien.

Dora computer

http://www.bol.com/nl/p/vtech-dora-avonturen-laptop/1004004007096560/
Dochter heeft een Dora computer gehad. Een leerzame computer.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

30-04-2014 om 19:13

Misschien

een echt mooie pop met toebehoren? Dochter was vroeger dol op haar chouchou en nu ze 11 is heeft pop nog steeds een plaatsje in haar kamer.

magnetisch zand

is inderdaad erg leuk.
Playmais is ook misschien wel iets?

Ik leer spelen,

Deze leerpiano met kinderliedjes op basis van kleuren geeft plezier, misschien een opstapje voor een muzikale toekomst.

Bedoel,

Ik leer muziek. Van jumbo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.