Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-10-2015 om 19:17
Hoi
Ik post hier niet zo vaak onder deze nick, maar in het verleden heb ik wel eens verteld van de geweldige resultaten die onze zoon met Asperger heeft gehaald via dramatherapie.
Nu zag ik dat de dramatherapeute van toen een speciaal soort theater heeft ontwikkeld voor kinderen met autisme.
"De theaterworkshops zijn met name bedoeld voor hoger functionerende kinderen en jongeren uit het autisme spectrum in de leeftijd van 13 tot 18 jaar."
Ik denk dat het de moeite waard is, vandaar deze tip.
20-10-2015 om 15:13
Leuk
Dat ziet er leuk uit. Wij hebben afgelopen week een gesprek gehad met iemand van een andere organisatie die activiteiten organiseert (o.a. kookworkshops) voor pubers met een ontwikkelingsstoornis. Mijn eigen puber staat daar vooralsnog nog wat afwijzend tegenover omdat ze geen andere kinderen kent met ASS en niet weet wat ze moet verwachten.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.