karo06
08-05-2021 om 10:54
tics en relatine
hallo allemaal
ik ben zo bezorgd over lijn 10 jarige zoon.
na het opstarten van relatine is mijn zoon geleidelijk aan tics beginnen krijgen.
ik vond dit zorgwekkend zeker omdat hij na een tijdje ook ondergewicht begon te krijgen en hij zich depri voelde.
ik wou stoppen met de behandeling omdat ik sterk vermoede dat het aan de leatine lag maar mijn ex wou daar niks van wetten.
onder dwang van mijn dokter is zijn vader dan toch gezwicht en nam hij de pillen niet meer.
na enkele dagen verdwenen de tics als sneeuw voor de zon en werd mijn zoon terug gelukkig.
twee jaar was er geen gram aangekomen bij mijn zoon en nu op 3 weken bijna 3 kg.
wat was mijn zoon en ik zo blij.
eindelijk kan ik mezelf terug zijn mama en eindelijk kan ik eten en ik stoor de klas niet meer met mijn tics.
het geluk was wel van korte duur want ben mijn zoon gaan ophalen bij zijn vader en hij tics bijna uit zijn vel en eet als een klein vogeltje.
hoe kan dat nu???
zouden die tics enz terug zijn doordat hij dan toch die pillen nodig heeft ?
ik ben zo in de war.
ik ga eerst in tegen mijn ex en zijn dokter.en alles verbeterd voor mijn zoon.
en nu is het veel erger.
met vriendelijke groeten
karo
Angela1967
10-06-2021 om 20:36
Als het op het randje van onverstandig, niet-medisch verantwoord is en ze weet dat ze precies daarop balanceert, dan is het 'een mening mag toch' dingetje. Wordt dat het nieuwe normaal? Alles moet maar kunnen?
gr Angela
Angela1967
10-06-2021 om 21:13
niet onderbouwde kwalificaties? Dit is letterlijk wat forumbeheer zegt. Het is nét niet over die rand. Van die kwalificaties. Dus als je daarover in discussie wilt, wend je tot forumbeheer.
gr Angela
Rachel.
10-06-2021 om 21:24
Angela1967 schreef op 10-06-2021 om 21:13:
niet onderbouwde kwalificaties? Dit is letterlijk wat forumbeheer zegt. Het is nét niet over die rand. Van die kwalificaties. Dus als je daarover in discussie wilt, wend je tot forumbeheer.
gr Angela
als dat zo was hadden ze het bericht weggehaald dus volgens mij zoek je gewoon veel te diep naar iets negatiefs
Rachel.
10-06-2021 om 21:25
Rachel. schreef op 10-06-2021 om 21:24:
[..]
als dat zo was hadden ze het bericht weggehaald dus volgens mij zoek je gewoon veel te diep naar iets negatiefs
het bericht staat er nog steeds of te wel ze heb het recht om dat te zeggen. Net niet = niet
Leen13
10-06-2021 om 21:29
Rachel. schreef op 10-06-2021 om 21:24:
[..]
Dit staat er Angela: "GEEN van deze regels is van toepassing op het betreffende bericht. Er wordt een advies gegeven waar de lezer gevolg aan kan geven of niet. Als......."
Na Als volgt een serie waar dit bericht van Guppie dus NIET aan voldoet. Maar je als je dit meldt kijkt men heel precies. Prima toch?
Maar geen reden om Guppie te betichten van op het randje te lopen of op de lijn te scoren of dat ik dat toch ook zie? Dat is jou bril. Dat kan.
Forumbeheer
11-06-2021 om 06:05
Bericht van het forumbeheer
Beste forumdeelnemers,
het is niet toegestaan om te discussiëren over de beslissingen van het forumbeheer. Ik begrijp dat er verschillende standpunten over het betreffende bericht zijn daarom heb ik het even laten gaan maar ik denk dat iedereen nu wel haar punt heeft gemaakt en sluit daarom deze draad.
Met vriendelijke groet,
Heidi Sour
Forumbeheer Ouders Online