Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Relithe

Relithe

24-05-2012 om 09:24

Terug aan de ritalin:(

Een hele tijd is het erg goed gegaan met onze zoon (15), zo goed dat we besloten te stoppen met de Ritalin.
Het leek goed te blijven gaan in eerste instantie maar ik geloof dat we nu weer terug bij af zijn.
Hij is behoorlijk somber, zit de hele dag op zijn kamer, heeft nergens zin in en wil ook niet naar school.
Van de week heeft hij zich zelf ziek gemeld en mocht naar huis en is nog niet weer terug naar school geweest.
Niet omdat hij ziek is maar omdat hij het niet meer ziet zitten.
Hij heeft in ons dorp geen vrienden meer door gepest van een paar jaar geleden, in zijn klas heeft hij wel vrienden maar die vindt hij ook niet meer leuk, alleen via internet heeft hij leuke contacten zegt hij zelf maar daar heb je natuurlijk niet zo veel aan als je ver van elkaar woont.
Ik ga morgen met de huisarts hierover praten, ik wil mijn zoon hier uit helpen maar hij zal dan wel open moeten staan voor dingen en dat staat hij totaal niet.
Ik heb hem vandaag maar weer zijn eerste pilletje Ritalin gegeven, hopende dat het weer gaat helpen.
Ben er zelf ook behoorlijk depri van want ik weet niet hoe ik hem uit deze impasse moet krijgen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sterkte!

Eira,

een virtuele knuffel!

Karmijn

Karmijn

24-05-2012 om 20:32

Ach

Wat rot!

Onze zoon heeft een lange sombere periode gehad. Het is heel erg rot om te zien.
Sterkte, zorg ook goed voor jezelf, het wordt weer beter.
Heel verstandig om weer met de ritalin te beginnen. Misschien is hij overspannen van het overcompenseren?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.