Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Evenzo

Evenzo

08-07-2013 om 13:08

Slim maar...

Een vriendin vroeg mij of ik een stukje hoofdstuk 2 van het boek Slim maar wil scannen. Dat lukt niet goed: de randen van de bladzijdes worden onleesbaar als ik scan. Deze vriendin denkt erover om het boek te kopen. Het is dat ze niet in de buurt woont want anders had ik haar mijn exemplaar uitgeleend.
Maar misschien is er iemand die hoofdstuk 2 deels al gescand heeft?

pooh bear

pooh bear

08-07-2013 om 13:30

Bieb

Kan ze hem niet bij de bieb halen? Dan kan E daarna alsnog beslissen om hem te halen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Evenzo

Evenzo

08-07-2013 om 13:59

Buitenland

Vriendin zit in het buitenland komende maanden. Ik weet niet of er daar een (goede) bieb is met boeken in de engelse of nederlandse taal. Ik heb iets gescand dat er redelijk mee door kan. Daar moet ze het mee doen. En met onze aanprijzing, natuurlijk! Ik ben benieuwd of het iets voor haar is. Bedankt Pooh Bear, voor het meedenken.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

08-07-2013 om 16:33

Ipad?

Je kan met de iPad een foto maken en dit mailen. Of met je camera een foto maken. Werkt erg goed, doe ik ook vaak in geval van nood.

Rosa van der Zanden

Evenzo

Evenzo

09-07-2013 om 11:32

Ipad

Dat van die Ipad wist ik niet. Volgende keer eens proberen. Goeie tip!

Eerst kopie?

En als je eerst een kopie maakt en die vervolgens inscant?

Soms heb je dan een beter resultaat omdat je de kopie nog kunt bewerken (met de schaar).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.