Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-06-2013 om 12:02
Wij zoeken een orthodontist die onze dochter (autisme, angsstoornis en overgevoeligheid in het mondgebied) zou kunnen helpen met een beugel.
We zijn al in het UMC Radboud geweest, maar daar is men zo tekeergegaan tegen onze dochter... Gaan we niet meer heen.
Kan iemand ons helpen? Een beugel is echt nodig, want haar verstaanbaarheid gaat hard achteruit!
20-06-2013 om 12:31
Acta amsterdam
mijn zus (en ouders) zijn altijd heel goed geholpen in het Acta in Amsterdam. Ik weet niet of die afstand een probleem is vanuit jullie regio.
Er werd altijd goed geluisterd naar de opmerkingen van mijn ouders (zus kon niet praten) en goed overleg op het moment dat er dingen gedaan moesten worden die mogelijk moeilijk zouden kunnen zijn. Vooraf al.
20-06-2013 om 13:16
Kastanjet
Bel even met Tandinzicht in De Bilt. Dat is een speciale tandarts en mijn zoontje was daar pas voor een behandeling onder narcose. Het is een tandarts voor kinderen die angstig zijn, etiketjes of verstandelijke handicap. Zij weten vast wat adresjes voor 'speciale kinderen', waar ze wat meer geduld hebben.
Wat vreselijk die ervaring in het UMC Radboud, hopelijk durft je dochter nog.