Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Fiedel

Fiedel

25-09-2014 om 12:08

Monk

Harstikke gedateerd natuurlijk, maar voor ons wel nieuw omdat de kinderen het nu natuurlijk pas zien (wordt weer uitgezonden) en ik had het geloof ik ook niet eerder gezien. Ik heb nu een enkele aflevering gezien, de kinderen kijken veel vaker en smullen ervan. Vooral zorgenkind.
Zoetsappig en vast heel onrealistisch maar ik vind het toch ook een genot om te kijken. Om meerdere redenen maar de manier waarop zo ongezouten maar zeer respectvol met stoornissen wordt omgegaan vind ik erg fijn. Doet hier iig wel goed, onrealistisch of niet. Ik mis dit soort 'voorbeelden' wel over het algemeen. Hoe zit dat bij jullie?

Ilva

Ilva

25-09-2014 om 12:12

Monk, heerlijk!

Wij kijken ook naar Monk. En ook hier vinden de kinderen het geweldig. Ja, mijn kinderen wijken ook af van het gemiddelde en Monk is fantastisch. Net als The Big Bang Theory. Sheldon is geweldig! Zonder de kinderen kijken wij graag naar Sherlock op donderdagavond. Ook een hele bijzondere man. Maar Monk blijft geweldig!

Fiedel

Fiedel

25-09-2014 om 13:03

hee

Dankjewel! Ik kijk zelf geen tv momenteel, kijk soms mee met wat de kinderen kijken, maar volg helemaal niet wat er is. Even gekeken naar the Big Bang Theorie en lijkt heel leuk! Kende ik dus niet. Ook helemaal gemist dat er een nieuwe serie van Sherlock is...alles tot nu toe over Sherlock ook favoriet hier.
The IT crowd is trouwens ook erg leuk, vooral heel grappig, ik houd erg van humor maar vind niet snel iets grappig, bij die serie moet ik echt heel veel lachen, de kinderen ook. (Maar mijn kinderen wilden dit weleens delen met andere kinderen maar die vonden er helemaal niets aan)

Barvaux

Barvaux

25-09-2014 om 16:46

monk?

Waar kan ik Monk bekijken?

Van Big Bang maken ze wel een beetje een potje maar Sheldon is het grote idool van mijn zoon, hij heeft twee shirts en hij heeft hem ook daadwerkelijk als idool in een werkstuk verwerkt

Sherlock is ook erg leuk maar ik ben dan ook al een SH fan sinds mijn 15de ofzo.

Ilva

Ilva

25-09-2014 om 16:49

13th street

Monk is te zien op 13th Street.

Linda K

Linda K

25-09-2014 om 17:05

House

Monk vinden ze hier inderdaad leuk. Ook House doet het goed. Niet zo zeer omdat er goed wordt omgegaan met stoornissen, maar wel omdat House van het type genie is op wie veel verschillende labeltjes van toepassing lijken te zijn.

Barvaux

Barvaux

25-09-2014 om 20:19

house

Ach ja, House, ook een afleiding van Sherlock Holmes (let maar eens op zijn huisnummer ...)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.