Syl
24-03-2013 om 15:04
Mijnkameraadje
In de NRC las ik over een website waar je je kind kunt opgeven om vriendjes te vinden (www.mijnkameraadje.nl). Het is speciaal voor kinderen met een diagnose of moeite met sociale contacten.
Ginny Twijfelvuur
25-03-2013 om 18:17
Leuk, maar....
Misschien dat het dan ook wel zo netjes is om er even bij te vertellen dat het geen gratis dienst is. En wellicht zijn de makers van mijn kameraadje wel bereid om Ouders Online een beetje te sponsoren, als dank voor de gratis reclame?
Syl
26-03-2013 om 10:55
Belangeloos
Dat zou aardig zijn idd. Zou Ross Greene dan ook geen bijdrage verschuldigd zijn, al die gratis reclame die hij hier krijgt?
Mijn posting was puur belangeloos, ik heb totaal geen bemoeienis met die organisatie. Zoals ik zei, ik las er over en was benieuwd of er anderen waren die er enthousiast over zouden worden. Ik vind het nl op zich een leuk idee, vraag me alleen af of een speelafspraak tussen 2 aspergers of pddnossers wel zal werken of dat het gedoemd is te mislukken.
Even zo
26-03-2013 om 13:43
Aardig idee
Het idee is aardig maar bij het lezen van die €40 kosten, krijg ik een naar gevoel. Vooral nadat ik dat bedrag pas vond na lang zoeken. Is het een veredelde database met contact mogelijkheid? Welke controle is er? En voor de kennis, zorgen ouders zelf wel via webinars.
Tja, m'n broekje zakt er vanaf. Ik ruik een melkkoe. Moet er nu ook aan vriendschappen van deze kinderen verdiend worden?
Vertigo
26-03-2013 om 15:39
Hmm
Ik zag staan: 1e honderd gratis, en heb me maar s aangenmeld, benieuwd of er in de buurt iemand is voor onze zoon. Nu hoop ik dat ik noet alsnog een rekening krijg, ik ga es iets grondiger kijken. Er was trouwens wel 1 mogelijk kandidaatje.. Wie weet.
Esther Wieringa
26-03-2013 om 16:49
Wat een wantrouwen
Het is op dit moment zover ik kan zien nog gratis, maar ik vind die €40 die het anders kost bepaald niet erg verborgen - het staat gewoon op de eerste pagina.
En ja, €40 is aan de dure kant, en dat is jammer, maar om nou meteen over melkkoeien en zo te gaan praten... Sommige kinderen kunnen gewoon wel wat extra hulp gebruiken, en ik heb hier toch eerder het idee dat het echt daarom gaat.
Ik vind alleen die website nogal knullig opgezet. We kunnen het profiel van ons zoontje niet wijzigen, en ik vermoed dat daar meer mensen last van hebben, gezien de hoeveelheid mensen zonder profiel.
Esther Wieringa
26-03-2013 om 18:17
Wij niet
wij hebben die bevestigingsmail al tijden, en officieel kunnen we 'm ook wijzigen, alleen het gebeurt niet. Er staat nog steeds een rare tekst bij het profiel van m'n zoontje.
Vertigo
26-03-2013 om 22:06
Even mailen
Dan zou ik ze even mailen? Heb je dat al geprobeerd? Of maak een nieuwe aan?