Heirthe
17-12-2014 om 09:16
luisterkind afstemming
Is er iemand die dit weleens zoiets heeft gedaan voor zijn kind?
zelf spreekt het me ergens wel aan maar ben ik toch sceptisch omdat je de namen moet geven van je kind. Zo kun je natuurlijk ook veel van internet halen?
Hoor graag wat meningen
Nastia
17-12-2014 om 17:03
Eh..
Knap hoor, als je dat kan bedenken en er ook nog geld mee kunt verdienen! En, omdat je om een mening vraagt hier de mijne: wat een onzin Not my cup of tea, dus.
Leen13
17-12-2014 om 18:03
vertrouwen
Ik kan me voorstellen dat je daar interesse in hebt. Ik vind wat iemand als Derek Ogilvie met kinderen doet ook altijd heel respectvol, troostvol, en leerzaam. Ik vind hem ook een goede opvoeder, hij 'communiceert' met het kind en legt dat uit aan ouders maar neemt ze dan ook bij de hand en doet voor hoe ze het contact met hun kind kunnen verbeteren.
http://www.derekogilvie.com/tbw/index.htm
Maar het is vage materie. En ik zou alleen zo iemand inhuren als die betrouwbare referenties heeft of zoals Derek Ogilvie als je gezien hebt dat het aan je doel kan beantwoorden.
Maar ik zou het niet zonder meer afwijzen. Het hangt er vanaf wat je ermee wilt bereiken en of je dat niet op een meer redelijke, controleerbare manier kunt bereiken.
Heirthe
18-12-2014 om 13:24
Angela
Dit bedoel ik http://www.dianavanbeaumont.nl/
Ht spreekt me heel erg aan maar ergens zit een stemmetje in mij dat zegt dat er iets niet klopt juist omdat je je naam en achternaam moet geven.
Ik sta wel open voor het bovennatuurlijke, heb zelf ook wel dergelijke ervaringen maar twijfel toch.
Derek Ogilvie os ook wel eens ontmaskerd he..
Barvaux
18-12-2014 om 13:46
inderdaad
Ogilvie heeft gewoon als voordeel dat hij zeer nuttige dingen zegt rond de omgang met kinderen en daarmee zou ik hem niet afserveren maar wat hij er omheen doet slaat nergens op en is ook aangetoond in een onderzoek waar hij zelf de voorwaarden had gesteld: http://www.skepsis.nl/blog/2007/11/babyfluisteraar-derek-oglivie-ontmaskerd-door-randi/
Ik begrijp alleen niet wat het probleem is met het geven van voor- en achternaam want tenzij je kind een weinig voorkomende naam heeft in combinatie met heel veel wat wel te googelen is over je kind is er toch niets aan de hand? Als je geld over hebt (mensen doen gekkere dingen met hun geld) dan doe je het toch lekker? Desnoods geef je een tweede naam mee als je er werkelijk in gelooft (voor de duidelijkheid: ik geloof er niet in).
Mieke
18-12-2014 om 14:02
'ervaring'
Ik heb als 18-jarige ervaring gehad met een paranormaal therapeut/helderziende. Sindsdien geloof ik dat er duidelijk meer is tussen hemel en aarde dan wij weten of kunnen begrijpen.
Met mijn, toen nog jonge kind, ben ik een aantal jaren geleden bij iemand hier in de buurt terecht gekomen omdat ik een aantal vragen had.
Ze heeft mij (ons) goed geholpen en soms vraag ik haar om raad en dan kan ze al aan de telefoon zeggen wat ze voelt.
Zo kon zij mij al eerder dingen vertellen dan dat de arts dit zei.
Zoek maar eens op Feige op het www.
rutiel
18-12-2014 om 14:04
Vragen?
Kun je deze mevrouw niet gewoon vragen wat de meerwaarde is van het geven van voor- en achternaam? Dus wat ze er precies mee gaat doen?
Misschien heeft ze wel een goede reden en kan het wegens diepgaande spirituele redenen niet op een andere manier of zo. En als je aan de reden twijfelt en dit is het enige dat je tegenhoudt: wat let je dan om een valse naam op te geven?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.