Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-10-2012 om 21:32
Ik zit nu Kyteman what now te kijken op ned 2 en dat gaat onder meer over omgang met ADHD maar ook over kritiek die zijn ouders krijgen van anderen misschien ook interessant voor ouders hier en nog mooie muziek ook..
27-10-2012 om 22:21
Bijzonder he
Ik vind het een bijzondere docu. Dat heb ik al eerder verteld. Qua emoties en gedrag lijkt deze man erg op onze zoon. Alleen is onze zoon niet muzikaal....
Vooral dat stukje waarin hij vertelt over zijn emoties. Dat hij voor de positieve emoties een uitlaatklep vindt in zijn muziek. Maar dat hij voor de negatieve kant nog geen oplossing heeft gevonden. Dat hij die niet wil uiten omdat er dan mensen gekwetst worden. Zooooo herkenbaar. Laatst heb ik geleerd dat die emotionele instabiliteit echt een onderdeel van adhd is... Misschien wel het allerlastigste, wat ons betreft.
En die vader zegt op een gegeven moment ook iets van: je maakt keuzes rondom je kind en je hoopt dat je het goede doet. Maar je kunt het niet over doen, dus je zult nooit weten of je echt het allerbeste hebt gedaan. Die twijfel.
28-10-2012 om 10:31
Opgenomen
Ik heb de docu opgenomen, ga ik samen kijken met mijn muzikale ADD zoon..)