Vertigo
19-11-2012 om 21:11
Karmijn!
.. Vanmiddag zocht ik in het archief naar berichten om mezelf een hart onder de riem te steken en me weer bewust te worden van het hoe en waarom van het gedrag van mijn kind. En ik stuitte op veel wijze woorden van jouw kant en daarom:
Dank je wel !!!
Ik weet zeker dat je veel tobbende ouders in een goede richting hebt geholpen. Met dank aan het boek... Enz
Groetjes Vertigo
Karmijn
19-11-2012 om 22:08
Lief
Wat lief van je om dat op te schrijven, Vertigo.
... *stil*....
(Mooi he, zo'n forum)
Vertigo
20-11-2012 om 08:17
Ja zeker
Mooi..
Want je familie en beste vrienden begrijpen en ervaren het niet zo exact als je hier terugvindt! Dan weet je weer even dat je niet gek bent en ook dat er manieren zijn om het beter te maken. - iig as good as it gets.
Anne*
20-11-2012 om 09:47
Ook!
Karmijn,
Eigenlijk reageer ik nooit en gebruik het forum vooral om mee te lezen. Maar ik wil toch even zeggen dat ik altijd zoek naar reakties van jou Karmijn: zo echt, zo verstandig en zo mooi geformuleerd: altijd een steun in de rug! Dank daarvoor, ik bewonder vooral je toch altijd weer positieve insteek en doorzettingsvermogen en eeuwige steun aan je zoon. Zo wil ik het ook proberen!
Dank dus!
Evanlyn
20-11-2012 om 10:38
Yep!
Ik reageer ook niet altijd, zit soms alleen stilletjes ergens op te kauwen, dus bij deze dan maar weer...
Geweldig toch, al die wijsheid in zo'n forum!
Leen13
20-11-2012 om 11:23
Kwaliteit
Je geduldige en overzichtelijke verhaal hoe een situatie vanuit een kind gezien wordt. Echt een eyeopener voor mij. De tips die er overal tussen je berichten meekomen, de inzichten. De zorgvuldige manier waarop je je verhaal opbouwt.
Vooral hoe een kind het kan ervaren of ervaart.
Karmijn
20-11-2012 om 13:53
Awww jongens toch
Kom net terug van mijn werk, geen leuke dag gehad. Het huis is een puinhoop. En dan lees ik dit. Tranen in mijn ogen. Dank jullie wel.
liefdelove
20-11-2012 om 20:32
Bah
bah wat vervelend thuis komen!!
Ik ben erg benieuwd naar je verhalen, ga ze gelijk opzoeken.