Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Intakegesprek vo - trots op zoon!

Gisteren had zoon het intakegesprek bij zijn nieuwe school. Hij stond stijf van de zenuwen (vertelde hij later), maar wat deed hij het goed! Hij legde heel helder en duidelijk uit waar zijn knelpunten (ivm ADD) zitten en waar hij verwacht moeite mee te hebben. En hij wist ook goed te verwoorden waarom hij voor deze school heeft gekozen. Maakte nog wat grapjes zelfs en stelde intelligente vragen . Sjonge, hij wordt groot! Ik begin er een beetje vertrouwen in te krijgen dat hij het wel gaat redden - zeker omdat een collega ook kinderen op deze school heeft en er heel positief over is. Ook kinderen 'waar wat mee is' worden helemaal in hun waarde gelaten. En daar zijn er best wel wat van op deze school. Dus hopelijk voelt hij zich straks wat minder eenzaam dan op de basisschool.
He, opluchting! En trots, dus!
Engeltje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Karmijn

Karmijn

10-05-2012 om 16:30

Engeltje

Wat ontzettend leuk om te lezen. Die overstap naar de middelbare is zo eng.
Ik vond het vorig jaar verschrikkelijk. Nu weet ik dat het goed gaat, zie ik dat zoon op zijn plek zit. Ik wens jullie dat ook toe.

toja

toja

10-05-2012 om 16:48

Engeltje

Wat goed om te lezen. Wij moeten volgend jaar de keuze maken voor het vo en zien er heel erg tegenop...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

11-05-2012 om 07:36

Engeltje

Wat heerlijk is dat he! Mijn zoon, ook ADD,begon in de mavo brugklas, bleef zitten, zit nu in de tweede en mag misschien overstappen naar de havo...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.