Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

ik had een vraag over plaatjes op incontinentie materiaal

ik werk met verstandelijk gehandicapten.
en een paar cliënten die storen zich er aan er zitten geen afbeeldingen op.
nu heb ik daar iets op gevonden.

ik heb zelf een afbeelding gemaakt die je op een incontinentie slip kan plakken zo heb ik weer blije cliënten.

dit heeft niks met AB-DL te maken hoor.

maar het is puur het feit dat ik op de woon vorm een client heb wonen met een verstandelijk vivo van een kind van 1.5 a 2 jaar.

zijn vraag dus elke keer weer waarom zitter er geen plaatjes op

ik heb de vraag neer gelegd bij het bedrijf dat gevestigd is in gennip.
antwoord we hebben de uitbreiding er niet tussen staan en die uitbreiding kost miljoenen.

dus dat is de reden geweest dat ik zelf maar ben gaan ontwerpen.

en is mijn client de enige?? die die vraag heeft of zijn er ook andere
mensen die die vraag hebben??

Rafelkap

Rafelkap

30-09-2015 om 15:10

Nee

Ik geef mijn zoon liever geen stickers, daar wordt hij juist helemaal dol van. Ik ben blij dat er net weer zo'n periode achter de rug is Overal pulkte hij de stickers vanaf (ook van de fles afwasmiddel en van de bananen) Hij heeft ook het verstandelijk niveau van 1 jaar.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er vraag is vanuit de clienten. Mijn zoon kan helemaal niet praten. Hij zou van een sticker op zijn luier juist heel onrustig worden omdat hij dat eraf wil halen.

Je kan ook met stift een lachend gezichtje tekenen op de luier, als je je client daar blij mee maakt.

Sanne

Sanne

03-10-2015 om 14:34

kleurtjes luiers

Toen ik 15 was (22 jaar geleden) heb ik op vakantie met mijn ouders in Frankrijk een accute hersenvliesontsteking gehad en heb een aantal weken in het ziekenhuis gelegen i.v.m. heftige epileptische aanvallen. Toen had ik een zo'n grote ziekenhuisluier om, wat ik mij wel kan herinneren, waren de enorme plakstrips en dat die luiers een stuk vrolijkere kleurtjes (licht blauw, lila en mint groen) hadden dan het standaard Pamperswit. Is dat nu niet meer?

knuffs Sanne

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.