Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-04-2012 om 19:53
Heeft iemand voor mij het artikel in het Parool van afgelopen zaterdag? Ik las in de Volkskrant dat er een aardig artikel instaat over de leuke kanten van de kinderen met autisme in de autismeklas van het Amstellyceum. Te laat natuurlijk.
05-04-2012 om 22:29
Ipad of iphone
Je kunt het Parool downloaden in de kiosk op je iPad of iPhone, kost 1,50 geloof ik en je kunt Ook oude kranten downloaden en voor het downloaden de inhoudsopgave lezen zodat je kan nagaan of je de goede editie hebt.
Ik heb het artikel gelezen, stond volgens mij in de PS van de week (bijlage). De eerste lichting doet dit jaar eindexamen.
06-04-2012 om 08:54
Op de site van de school
Zag ik een link staan naar het kranten artikel.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
06-04-2012 om 16:01
Bedankt
Staat het gewoon bij de school. Handig.
En dat vind ik nou toch ook. Als je het eenmaal weet is het zo makkelijk. Zijn het zulke brave leerzame kinderen. Maar met een kleine gebruiksaanwijzing waar je wel respect voor moet hebben. Leuk artikel.