Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Carmen van Bergen

Carmen van Bergen

19-12-2012 om 19:22

Help ons door middel van uw stem!

Hoi hoi,
Ik zal me eerst even in het kort voorstellen. Mijn naam is dus Carmen van Bergen. Mijn vriend in ik hebben 2 lieve kindjes, Kanye en Kenza. Verder werk ik bij de gemeente Bernheze als WMO consulent. En zijn mijn vriend en ik heel actief in verscheidene besturen van de plaatselijke tennisclub en voetbalclub.

Toch weet ik met veel liefde heel veel tijd vrij te maken voor iets wat er in 2007 is ontstaan: de Amara Foundation. Hier ben ik medeoprichtster en penningmeester van. Wij zijn een stichting die zich inzet voor ouderloze en gehandicapte kinderen. Wij geven ondersteuning op gebied van opvang, voeding, scholing, therapie, hulpmiddelen en de mogelijkheid tot terugplaatsen bij familie in goede omstandigheden. Ook ondersteunen we een voetbalclub voor jeugd uit de sloppenwijken. Voor meer informatie over de stichting: www.amarafoundation.org

MAAR NOU ZIJN WE GENOMINEERD VOOR REDKIWI`S GOEDE DOELEN ACTIE.
Dat betekent dat wij kans maken op een complete nieuwe website t.w.v. 10.000 euro. Het enige wat we hiervoor hoeven te doen is zoveel mogelijk stemmen te werven.
op www.redkiwi.nl/goededoel/stem/finalist/amara.html kun je stemmen op Amara Foundation.
De vereniging of stichting die met de jaarwisseling de meeste stemmen heeft, wint die website.
Of ga naar www.amarafoundation.org en klik op de Stem Button.
Vul dan je email adres in en dan bevestig je je stem via een mail die redkiwi naar je mail adres stuurt.
Je mag met meerder email adressen meedoen. En vind je dit een goed doel, vertel het voort......

Dat bevestigings mailtje is de enigste mail die je krijgt. Dus geen spam.

SUPERBEDANKT ALVAST..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen van Bergen

Carmen van Bergen

19-12-2012 om 19:24

Nog even dit...

we hebben met de beheerders van ouders.nl besproken of we dit mochten plaatsen. hun vonden het geen probleem en wensten ons heel veel succes. bedankt daarvoor.

Vera*

Vera*

19-12-2012 om 19:35

Gestemd

En veel succes met jullie stichting.

Fleur

Fleur

20-12-2012 om 13:36

Ik ook

Gestemd!

Ja hoor

ook gedaan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.