WilbertVis
25-10-2014 om 10:35
Help mij jullie te helpen
Mijn naam is Wilbert Vis en ik ben 40 jaar.
Ik heb een lichte verstandelijke beperking en autisme.
En woon zelfstandig in Berkel-Enschot.
Ik ben hier op het form gekomen omdat ik meerderen idee'n wil op doen voor mijn blog. Mijn blog gaat over producten zoals non-food artikelen en het gebruik van producten en informatie over anderen artikelen. Dit schrijf ik vanuit mijn beleving om andere met autisme op weg te helpen en om mensen die iemand met autisme kennen te helpen.
Wat willen jullie graag lezen in een blog, wat voor ervaringen of producten vinden jullie interessant om op mijn blog te zien?
tsjor
26-10-2014 om 11:26
Helaas
Wilbert, je vraag is te algemeen. En ik lees vrijwel nooit blogs, maar het kan zijn dat ik daarin antiek ben.
Tsjor
Ulla
26-10-2014 om 12:11
Verzorgingsproducten voor mannen?
Ik denk dat je vooral moet schrijven over artikelen die je zelf interesseren, dat werkt volgens mij het gemakkelijkst.
Mijntje
26-10-2014 om 12:30
doelgroep
Ulla, ik lees nergens over verzorgingsproducten voor mannen.
Maar schrijven over dingen die jou zelf interesseren is wel belangrijk, daarover kan je het beste schrijven.
Wie is je doelgroep eigenlijk precies? Want je post hier op een forum met ouders, ik ben bang dat die niet je doelgroep zijn, maar dat je kan beter naar fora kan gaan met lotgenoten: volwassenen met autisme. Vraag of lees daar eens waar die tegenaan lopen. Zo zijn er bv veel apps mbt structuur/planning. Die zou jij ook kunnen uittesten (als dit haalbaar is)en erover schrijven.
IK hoop dat je hier iets mee kan. Succes!
Ulla
27-10-2014 om 19:23
Ik ook niet
maar Wilbert had het over non-food artikelen en ik noemde een voorbeeld daarvan.
NLDinfo
28-10-2014 om 20:37
geef de link eens door
Hoi Wilbert, misschien is het een goed idee om een link naar jouw blog te plaatsen. Zo kunnen mensen jouw blog door lezen en op reageren. Dit is wel een site voor ouders, maar ik weet dat jij op jouw gebied expert bent en dus ook kind en puber bent geweest en jij je wel kunt verplaatsen in de beleving van, het kind. Hiermee kun je helpen dat ouders, geen of minder goed bedoelde fouten maken, waar een gevoelig kind door beschadigd kan raken. Dat ze ook nog eens naast hun diagnoses b.v persoonlijkheidstoornissen ontwikkelen.
Bedankt voor de hulp die jij aanbied.
Pluk de dag!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.