Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
toja

toja

04-07-2013 om 11:45

Einde basisschool

Gisteren heeft onze zoon met ass afscheid genomen op de basisschool. Volgend jaar gaat hij naar de middelbare.
Het zal heel spannend worden, maar ook wel weer leuk. Een nieuwe periode.
Wij zijn heel dankbaar dat hij een goede basisschooltijd heeft gehad. En dat school ook altijd goed heeft meegedacht. Ik lees hier vaak dat het ook heel anders kan gaan.
We hebben samen dan ook wel even een traantje gelaten. Hij omdat hij een veilige haven moet gaan verlaten en ik omdat ik weer zag hoe goed hij in de groep is opgenomen, dat ze hem nemen zoals hij is. Mooi om te zien.
En omdat ik heel trots ben op hoe hij in die 8 jaar is gegroeid.
Tijdens de musical had hij even een moeilijk/ paniek moment, maar hij herpakte zich en ging door! Dat hadden we een paar jaar geleden nooit durven dromen.
Dat wilde ik dus gewoon even kwijt. Dat het ook heel goed kan gaan op een reguliere basisschool.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

brugklasmoeder

brugklasmoeder

04-07-2013 om 13:56

Precies

Onze zoon met ass heeft net zijn 1e jaar op het VO erop zitten. Vorig jaar zat ik eind groep 8 met precies dezelfde gevoelens als jij nu. En nu zijn we een jaar verder en ik ben trots! Apetrots. Omdat hij het toch maar mooi weer zo goed gedaan heeft. Een nieuwe school, nieuwe kinderen, ander gebouw, steeds wisselende docenten etc. En dan over naar 2 gym met alleen maar super cijfers boven de 7,5! Onze kinderen zijn knokkers! Ik hoop voor jou dat je volgend jaar weer hier kunt melden dat het zo goed is gegaan (net als met mijn zoon). Kanjers zijn het!!

Evanlyn

Evanlyn

04-07-2013 om 14:36

Brugklasmoeder

Dat geeft me moed, want ik zit volgend jaar tegen dit alles aan te hikken. Het gaat nu heel goed met zoon, ik hoop dat hij dat mee kan nemen naar het VO. Ben ook heel trots op hem.

toja

toja

04-07-2013 om 16:49

Brugklasmoeder

Dat hoop ik ook. Dat ik het volgend jaar weer kan zeggen. We gaan er weer voor!

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Heidi*

Heidi*

11-07-2013 om 21:58

Wat fijn

Wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat hij zich zo goed ontwikkelt. Wij hadden ook hele goede ervaringen op de basisschool

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

dihanne

dihanne

17-07-2013 om 09:39

Wij zijn er ook!

Hier ook het einde van de basisschool bereikt met dochter (asperger, rugzak)

Hoera!

Gisteren de eindmusical, hartstikke leuk en onze dochter deed het goed

Verder zijn we alleen maar blij dat het over is.
Het was de verkeerde school voor haar, en ondanks alle gesprekken met en beloften van school is het niet gelukt.

Dus hier geen goede ervaringen, maar wel heerlijk om te lezen over kinderen met ass waar het goed mee gaat op de 'middelbare'.

Gefeliciteerd daarmee!

Dihanne

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.