Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Disney's Inside Out - over emoties

https://www.youtube.com/watch?v=zkBSRadEv8A

Dochter vroeg me deze film aan te bevelen. Leuke manier om meer te leren over wat er in je hoofd aan emoties om kan gaan en hoe dat werkt.
Ze is er met een paar vrienden heengeweest.

Hanne.

Hanne.

16-09-2015 om 11:08

ook aanrader

Ik vond het ook een absolute aanrader.

Maakte het ook makkelijker om met mijn ASS kind en partner over gevoelens en emoties te praten (gold in mindere mate ook voor de gezinsleden zonder ASS).

Geweldige film

Wij zijn naar de Nederlandse versie geweest en we vonden het een geweldige film. Echt een aanrader!!!

Vanaf

Vanaf hoe oud ongeveer? Ik heb een 6-jarige met PDD-NOS en ADHD en het onderwerp van de film spreekt me dan ook zeer aan, maar hij is wel erg kinderlijk. Veel verder dan Winnie de Poeh komen we op het moment niet zeg maar en uit de trailers kan ik nog steeds niet goed opmaken voor welke leeftijdscategorie dit geschikt is.

Mijntje

Mijntje

18-09-2015 om 12:35

mama mia

De film is in principe voor alle leeftijden. Ik was er o.a. ook met een zesjarige. Houd er wel rekening mee dat het soms ook verdrietig wordt, daarom niet voor elke 6 jarige geschikt.

Ik vond het ook een hele goede film, veel meer lagen dan in bv the minions, die ook heel populair is nu.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.