Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-02-2013 om 07:26
Wie heeft er ervaring met dextro-amfetamine? Zoonlief van 19 jaar heeft dat gister voorgeschreven gekregen vanwege zijn ADD.
Ik had er nog nooit aan gehoord en ik vind de verhalen op internet niet zo enorm positief. Hoe denken jullie erover?
22-02-2013 om 12:01
Hoi,
Ken je het forum van Impuls? Dat is de belangenvereniging voor volwassenen met ad(h)d. Op hun forum wordt veel verteld over persoonlijke ervaringen van volwassenen, dingen waar ze in hun dagelijks leven tegen aan lopen. En ook over de voors en tegens van bepaalde medicatie. Er zit echt heel veel ervaringsdeskundigheid. Ik lees er wel mee, omdat ik de adhd van mijn zoon, beter kan begrijpen, door al die ervaringsverhalen daar. Jij (of je zoon) moet je wel even aanmelden.
Ik weet zeker dat ze daar vragen over dextro-amfetamine kunnen beantwoorden. www.adhd-xtra.nl